27 Ocak 2016 Çarşamba

Missha alışverişim



Herkese merhaba!
   Kullanmış olduğum skincode cilt bakımı ürünlerim bitince elimdeki küçük tester ürünleri kullandım bir süre ve şimdide misshadan iki tane nemlendirici krem aldım.
   Missha VİP CARD çıkarmış ve bu kartla ürünlerde çok güzel indirimler oluyor. Bende görünce kaçırmadım tabiki attım sepete ürünlerimi kartıda ekledim sepete ve daha bu alışverişimde vip kartla alınabilinecek fiyatlarla bu ürünlere sahip oldum. Kargo ücreti ödemeyi sevmeyen biri olarakta kargo karşılığı ürünlerden bu yüz maskesini seçtim.
    Ödeme kısmına gelmeden öncede üç tane tester seçme hakkımız var onlarıda seçtim. 
    Vip kart 5 tl . Toplam alışverişim 114 tl tuttu.
     Bence güzel bir alışverişti zira missha markasını kullananlar bilir ki missha ürünleride öyle çok uygun fiyatlı değiller en azından bana göre öyle.Ama indirimli fiyatları bence gayet uyguna geliyor. 
   İhtiyacınız olan bir şey varsa misshaya bir uğrayın derim.
   Sevgiyle kalın görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder