18 Ocak 2016 Pazartesi

Cyrene Hydrating Skin Recovery Gentle Cleansing Gel



Herkese merhaba!
 Bu sefer ki yazım iki buçuk aydır kullanmış olduğum cyren'in bu yüz yıkama jeli üzerine olacak.Annemle birlikte kullanıyoruz ve o da oldukça memnun. 
  Bu ürün karma, kuru ve hassas ciltler için uygun. Benimde cildim bu aralar düzelmekle birlikte hala hassas. O yüzden cildim için rahatlıkla kullanıyorum ve herhangi bir şekilde alerjik bir reaksiyon göstermedi ekstradan da kurutma yapmadı. Yüzümü yıkadıktan sonra cildimi germiyor ama tabi ki hiç krem sürmeden de olur diyemem. 
Ayrıca Yağ, Etil Alkol, Esans, Sülfat (SLES/ SLS), Sabun, Boya ve Paraben içermiyor.

Bu yüz yıkama jeli hakkında daha fazla diyebileceğim bir şey yok çünkü cildimi germemesi ve kurutma yapmaması demek benim için iyi bir yüz yıkama jeli kullanıyorum demektir. Tabiki artık bilinçlendiğimiz için kullandığımız ürünlerin içeriğide önemli zararlı maddeler içermemeside önemli :)

   Sevgiyle kalın görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder