16 Aralık 2015 Çarşamba

Stephen King - Medyum- Kitap köşesi #30



Herkese merhaba!
İtiraf etmeliyim ki bu yaşıma kadar ilk defa stephen king kitabı okudum.. İlginç değil mi:) Elimde bir kaç tane daha kitabı var lise zamanımdan önce almış olduğum :) Artık onlarıda en yakın zamanda okuyup yorumlayacağım :)

   Kitabın arka kapak bilgisini yazmak isterdim ama malesef ki yazmıyor.
 O yüzden kendim çok ayrıntıya girmeden kısa bir şekilde anlatmak istiyorum.


İçki sorunu olan bir adamın yaptığı hatalar yüzünden işinden atılmasından dolayı pişmanlık duymasıyla arkadaşının bulduğu bir otelde kış bekçiliği yapmayı kabul eder.
   Bütün bir kış orada ailesi ile kalacak ve otelin bakımını yapıp otele göz kulak olacaktır. Tabi her şey düşündükleri gibi olmaz. Küçük oğulları önsezileri ve ön görülere sahiptir. Daha otele gelmeden bazı görüntüler görür ve  hayali arkadaşının onu korkutmaya çalıştığını zanneder. Otele yerleştiklerinde garip olaylar görmeye başlar ve önceden ölmüş insanlar tarafından zarar görmeye başlayan çocuk ailesine anlatmaya çalışsa da babası inkar eder ve olayları kabullenmek istemez.. Oteli ele geçiren kötü güçler çocuğun babasını da ele geçirmiştir ve çocukla annesinin  oradan kurtulması gerekmektedir.

   Kitabın orjinal adı the shining.Türkçe çevirisi medyum olarak çevrilse de aslında pek uygun bir isimde değil bu kitap için.Stephen king 'i korku roman yazarı olarak çok abartsalarda aslında beni çok germeyen bu kitaba yinede çok kötü diyemeyeceğim.Umarım okuyacağım diğer kitapları beni daha çok etkiler.. 
     Aranızda benim gibi stephen king'e yeni başlayanlar var mı?
 Sevgiyle kalın görüşmek üzere... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder