12 Aralık 2015 Cumartesi

Golden Rose Style Liner Black&Black



Herkese merhaba!
Golden rose'dan almış olduğum bir diğer eyelinerı kaybedince aynı markanın  bu seferde farklı bir çeşidini alıp denemek istedim.
   Diğerini hiç beğenmemiştim  çok sinir stres yaşıyordum o eyelinerı kullanırken.Yorumumu merak ediyorsanız buraya tıklayabilirsiniz.

    

Gelelim style liner yorumlarıma;
  Fırçası çok aşırı ince değil bu yüzden sürürken zorlanmıyorum.
Rengi çok koyu bir siyah ki bu benim en sevdiğim özelliklerinden biri.
Saatler sonra bile renginde bir bozulma olmuyor. 
Sürdüğünüzde direk net bir hat çizebiliyorsunuz cat's eye's liner'daki gibi yer yer boşluklar kalmıyor. 
Kalıcığı gayet iyi akma yada bulaşma yapmıyor.


Benim bu eyeliner hakkındaki yorumlarım böyleydi.Uygun fiyatlı eyeliner arayanlar bir şans verebilir.Aranizda bu ürünü kullanıp memnun kalan var mı? 
Sevgiyle kalın görüşmek üzere!

2 yorum:

  1. güzel bir ürüne benziyor elindeki eyelinerlar azalınca denemek isterim sağ ol yorumların için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim denerseniz yorumunuzu beklerim :)

      Sil