24 Aralık 2015 Perşembe

Bitenler ve çöpe gidenler


Herkese merhaba ! 
2015'in son bitenleri ile yine buradayım.Her zaman ki gibi uzun bir bitenler yazısı olacak ama bir dahaki sefere bu kadar uzun süre beklemeyeceğim.Gerek yazmak açısından gerekse saklamak açısından zor oluyor. Artık ya üç aylık olarak yada belli bir sayı belirleyip o şekilde bitenler yazısı yazmayı planlıyorum ...
Neyse gelelim yorumlarıma...





Evidence parfüm seti: Güzel hafif bir çiçek kokusuna sahip çok severek kullandım kalıcığı da oldukça iyi özellikle kıyafetlerde günlerce kokusunu alabiliyordum. 
Duş jelide güzeldi oldukça bereketli bir üründü ama losyonu için aynısını söyleyemeceğim zira kokusu çok çabuk değişti. Parfüm yorumumu ayrıntılı  merak edenler buraya tıklayabilirler.



Cyrene moisture boost hyrating facial tonic: Cyrene'den kullanmaya başladığım ilk ürünlerden biri. Cildi yatıştırıyordu çok severek kullandım tekrardan alırım.Şu an cyrene'den başka bir tonik kullanıyorum daha sonra buna dönmeyi düşünüyorum.Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.

Bio-oil: Çok düzenli kullanmadığım bir üründü bi hafta kullandıysam bi ay kullanmadım o derece düzensiz bir kullanımdı yani.. O yüzden çatlakları iyileştirme özelliği konusunda bir şey diyemeyeceğim ama sanmıyorum faydası olsun... Sadece cildi güzel nemlendiriyor.Kokusunu ise sevmedim.Bir daha almayı düşünmüyorum çünkü vücuduma yağ sürmek biraz zor geliyor bana...
Decubal: Roaccutane kullandığım zamanlar tek kurtarıcımdı.Kesinlikle süper bir iyileştirme özelliğine sahip. Tekrardan almayacağım çünkü bu anormalin üstünde dudak çatlakları yaşayanlar için.Tekrardan roaccutane kullanırsam (ki inşallah kullanmam) o zaman tekrar alırım.Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.



Skincode 24h cell energizer krem : Skincode markasını seviyorum.Günlük olarak kullandığım güzel bir nemlendiriciydi. Tekrardan almak isterim ama farklı markaları ve kremleri denemek istediğim için uzun bir süre almayı erteliyorum. Yazısını merak edenler buraya tıklayabilirsiniz.
Clinique pore refining solutions: Bana göre bir işe yaramayan bir serum.Zaten deneme boyuydu tam boyunu almam. Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Clinique smart serum: Güzeldi ama olmazsa olmaz değildi. Tekrardan almayacağım.Gerek fiyatından gerekse elimden geldiğince uygulamaya çalıştığım cruelty free kararımdan. Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Skincode firming eye zone gel : Güzeldi ama çok daha güzellerini bulacağıma inanıyorum. O yüzden tekrardan almam. Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.



The balm apples palet : CIDER rengini bayılarak kullandım paletteki en sevdiğim renkti aslında uzun zaman önce bitti. Şimdi sıra başka bir renkte istikrarlı kullanıcıyımdır:) Cider pembe alt tonlu bir nude renkti çokta güzeldi ama bitti Keşke bu cider tek olarak satılsa diyorum :)
 The balm  apples paletini merak edenleri buraya alalım.
Nuxe reve de miel baume levres lip balm : Mis gibi kokusuyla güzel bir lipbalmdı ama her zaman derim benim için bir medplus değil :) Bir daha almam çünkü farklı lipbalmlar denemek istiyorum :)Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Golden rose kajal stick: Severek kullanıyordum.Bitmedi ama malesef çöpe gidiyor çünkü yerinden çıktı ve sürmek çok zor zangır zangır oynuyor. Yeni bir siyah kalem almam lazım :) Buraya tıklayarak yazısını okuyabilirsiniz.
Maybelline dream freh bb krem: Severek kullanıyordum ama sanırım artık sıkıldım. Şu an elimde açık bir tane daha var kullanıyorum. Oda bitince bir daha almak istemiyorum en azından uzun bir süre... Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Bee beauty güllü el kremi: Hiç sevmedim ve bir daha almayı düşünmüyorum.Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Benri sun güneş kremi (yüz): Cildimin çok çok kuru olduğu zamanlar (rouccutane zamanları ) Çok severek kullandım. Yüzüm kendine gelmeye başladığında ise çok yağlı gelmeye başladı.Ama glowy görünüşünü de sevmiyor değlim :) Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.


 Franziskus  ayak kremi:Kokusu haricinde sevdiğim bir ayak kremiydi. Hafif yapılı olması nedeniyle sıcak havalarda kullandım.Memnunda kaldım.Bir daha alabilirimde alternatifleri deneyebilirimde.Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Avon sensuelle vücut losyonu: Güzel bir kokusu vardı ama uzun zamandır beklediği için ne yazık ki bozuldu.Atmak zorunda kaldım.Elimde avondan iki tane daha vücut losyonu var.
Excipial lipo emülsiyon: Çok güzel bir kokusu var bebek kokusu gibi.Cildiye doktorum vermişti. Elimde yanlış hatırlamıyorsam 3 şişe daha var. Çok yağlı bir yapısı var ve çok güzel nemlendiriyor bir gün boyunca o nemi hissediyorsunuz.
Hobby el ve vücut losyonu: Kaç tane bitirdim hatırlamıyorum. Aklıma estikçe alıyorum beni çocukluğuma götüren koku çok güzel kokuyor.
Avon senses refreshing lagon vücut losyonu: fresh bir kokusu vardı güzeldi.Bu değil ama başka bir çeşidini deneyebilirim.
Cecile deodorant: Kokusunu seviyorum güzel tekrar alabilirim.
Lovely Spring hugo: Büyük markaların deodorantlarını yapan bir firma.Bir parfümeride kokusunu duymuştum hoşuma gidip almıştım. Kokusu gayet güzel.


Garnier neem arındırıcı yüz yıkama jeli:Memnun kaldığım bir temizleme ürünüydü elimde bir tane daha var. O da bittikten sonra almayacağım çünkü farklı markaları denemek istiyorum. Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.

Dove saç bakım kürü: Kullanıldığı sürece saçların kırıklarını yapıştırıyor.Onun haricinde bir numarı yok.Bir daha almam.Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Loreal elseve saç yağı : Güzeldi kokusuda gayet iyi bir saç bakım yağı idi.Ama bir daha almayacağım.Saçlarım için artık hindistan cevizi yağı kullanıyorum.
La roche posay effaclar jel: Cildimin çok kuru olduğu zamanlarda kullanmaya başlamıştım ve hiç iyi gelmemişti çok daha fazla kurutmuştu cildimi. O yüzden fırça temizliğinde kullanıp bitirdim bir daha almam.Yazısı için buraya tıklayabilrisiniz.
Bioxinin deri spreyi:Saç dökülmemi durduran sprey. Çok memnunum.Daha öncede kullanmıştım.Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.



Nivea BB Clean: Bu kadar gereksiz bir ürün daha yoktur bence. Hiç memnun kalmadım.Bir daha almam.Temizleme namına bir şey yaptığı yok. Paranıza yazık derim.Yazısı için  buraya tıklayabilirsiniz.
Cyrene searene skin drink micaller makyaj temizleme suyu: Çok güzel bir üründü makyajı gayet güzel temizliyordu.Tekrar almak istesemde alacağım bir ürün değil.Zira bir makyaj temizleyicisi için fiyatı benim bütçemi aşıyor.Kampanya olursa yada bir set içinde direk alırım o ayrı :) Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Benri koyu ojeler için aseton: Hiç beğenmedim. Koyu renk ojeleri parmaklarıma ve tırnaklarıma iyice bulaştırıyordu.Birde onları temizlemekle uğraşıyordum.Bir daha almayacağım.
Parmex aseton: Bu zamana kadar kullandığım en güzel aseton bence başka arayışa gerek yok parmexle devam edeceğim.


Revox şampuan: Memnun kaldığım bir şampuandı saçlarda gözle görülür uzama sağladı.Tekrardan alırım.Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Aplus saç kremi: Bimlerde satılan bir saç kremi.Açıkçası saç kreminde ne marka kullandığımın bir önemi yok saçlarımı yumuşatsın taranması kolay olsun yeterli.
Hask mono oil şampuan: Güzel kokulu bir şampuan ama ince telli ve hacimsiz saçlara önermiyorum.Yani benim saçıma uymayan bir şampuan oldu.Almasamda kokusunu gittikçe koklayacağım :) Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.

Ve bir sürü tester.Hepsini tek tek yorumlamayacağım hepsini severek kullandım.Hatta elimdeki serum bitince missha'nın serumunu alabilirim.


Avon duş jeli: Avonun duş jellerinin kokusunu seviyorum.Elimde bir tane daha vardı bitmesine az kalmıştı ama onun bitmesini bekleyemedim.
Arko nem sabun: Duşta kullandım kokusu çok güzel ama koku hiç kalıcı değildi.
Badem yağı: Saç bakımına tekrardan başladım o yüzden bol bol badem yağı tüketeceğim sanırım.
Hürrem hamam otu: Ağdadan sonra kullanıyorum kılların çıkmasını geciktiriyor. Memnunum elimde yedekleri mevcut. Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.


White glo: Dişleri gerçekten beyazlatan bir diş macunuydu.Tekrardan almam yenilerini deneyeceğim.
Farmasi beyazlatıcı misvaklı diş macunu: Bu diş macununuda severek kullandım bunun beyazlatma etkisi white glo'ya göre çok daha azdı. 
Listerine ağız çalkalama suyu: Çok yakıcı bir tadı var bana göre gözlerimden yaş geliyor. Daha iyi bir alternatif bulana kadar belki tekrar alabilirim.


Ve bir sürü oje... Kırmızı ,bordo ve siyah candır can ! :)



Bir sürü ıslak mendil ve pamuk...

Watsons'ın  sıvı el kreminden hiç memnun kalmadım kokusu hiç yok gibiydi nerdeyse.
Dead fouf sea banyo tuzu: Kullandım ama herhangi ekstra bir özelliği yoktu.Kaya tuzunu kullanmayı tercih ediyorum.

Ve benim aylardır bitirdiklerim işte bu kadar. Kesinlikle bu kadar biriktirmeyeceğim yorumlamakta çok uzun sürdü :)


  Sevgiyle kalın görüşmek üzere... ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder