3 Ekim 2015 Cumartesi

Yves Rocher Comme Une Evidence Parfüm





Herkese merhaba ! 
Ağustos sonu ve eylül boyunca kullanmış olduğum bu parfüm benim içimi ferahlatıyor resmen çünkü çok fresh bir kokuya sahip.Kalıcığıda benim tenimde oldukça fazla( Bir çok kişiden hiç kalıcı olmadığını okumuş olsamda benim tenimde çok kalıcı)bir gün sonra dahi hafiften parfümün kokusunu alabiliyorum tenimde.Kıyafetlere sıktığımda ise yıkanana kadar kokusunu muhafaza ediyor.
  Sade ve zarif ambalajı ise benim en sevdiğim şişe tasarımlarından.Öyle çok janjanlı ambalajları sevmiyorum.
   Ben bu parfümü ilk sıktığımda yoğun olarak gül kokusunun yanında alttan gelen farklı bir çiçek kokusu alıyorum bir çok parfüm notalarının kokularını çok ayırt edemesemde güle eşlik eden alttan gelen bu çiçeğin kokusu gayet uyum içinde..
    Bu parfüm için odunsu ve çiçeksi koku denmiş lakin ben odunsu koku hiç hissedemiyorum zira ben buram buram çiçek kokuyorum ve kokular birbiriyle o okadar uyumlu ki insanı baymayan rahatsız etmeyen bir ahenk içinde.

Parfümün tanıtımını yves rocher şu şekilde yapmış:
Toprağın baharatla harmanlandığı Paçulinin büyülü aroması ile Bergamotun tazeleyici notaları, Portakal Çiçeğinin ferahlığı, Gülün tazeliği ve Yaseminin kışkırtıcılığının büyülü uyumuyla ortaya çıkan Comme une Evidence yaşamın ahengi ile ruhunuzdaki zarafeti bir araya getiriyor.

Zarif, çiçeksi ve hafif odunsu aromasıyla, enerjik fakat huzurlu bir koku olan Comme une Evidence EDP, sizi sakin bir geziye çıkaracak. Uyum ve zarafetiyle büyüleyecek bu özel koku ruhunuzun enerjisini etrafınıza yansıtmanızdaki en büyük yardımcınız olacak. 




Bence bu parfüm ilkbahar-sonbahar ve yaz mevsimi için oldukça ideal.
Sevgiyle kalın görüşmek üzere... !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder