6 Ekim 2015 Salı

Wet N Wild XXL Lash Rimel



Herkese merhaba!
Artık bir çok kişi alışverişini indirim zamanına saklıyor.İki senedir bende ihtiyaçlarımı bu şekilde alıyorum.
   Bu geçtiğimiz bayram indirimindede ihtiyaca yönelik küçük bir alışveriş yapmıştım(bb-pamuk ve rimel ).
    Şu an kullandığım rimel beni 3-4 ay idare eder ama yinede rimelimin kuruma ihtimaline karşılık sepete bir tane atayım dedim.
     Hayvan deneyi yapmadığı için bu markayı seçtim.Hem rimellerini ilk defa denemiş olacaktım hem de deney yapmayan bir markaya para vermiş olacaktım.
     Wet n wild standının önünde baya bir oyalandım. 5-6 tane rimel arasından bu tombik fırçalı olanı seçtim. Eve gittiğimde de koydum çekmeceye..Arkadaşa da fırçasından dolayı sende bunu al istersen önceki kullandığım rimellerin fırçası gibi hacim verir dedim. O da aldı tabiki. Çünkü diğer önerdiğim rimellerden çok memnun kalmıştı...
   Aldığı gibi rimeli açtı ve denediğinde bu ne dedi.... Sürüyorum sürüyorum rimel gelmiyor sen açmadın değiştir istersen dedi, bende belki senin aldığında bir problem vardır bakayım benimki nasılmış dedim ve açtım.. 
   Bu rimeli sadece fırçasına güvenerek aldım ama tamamen hayal kırıklığı yaşadım...
Çünkü bu rimelin içi boş...
Gerçekten boş rimel namına bir şey yok.. Sürüyorum kirpiklerime rimel gelmiyor.Hiç abartmıyorum 10-15 kat geçtim anca o zaman kirpiklerimde çok az bir kalıntı geldi...
   Emin olun önceki bitti kurudu diye attığım rimeller tek katta dahi çok çok daha iyi sonuç veriyorlardı... 
    Bu nasıl bir şey ben anlamadım...



     Artık bu bir üretim hatası mı yoksa bu ürünler bozuk mu içimi kurumuş bilmiyorum ama verdiğim para azda olsa (10 tl) çöpe gitti.
     Bu markanın diğer rimelleride böyle mi aklımda soru işareti kaldı. Artık bu markanın rimellerini almaya cesaret edemem.
    Aranızda  bu markanın rimelleriyle ilgili böyle bir sorun yaşayan var mı ?
   

1 yorum:

  1. Rimele 16 tl verdim ve cok pismanim benimkinde fircanin ucuna urun geliyo fakat tamamina gelmiyo.adini duydugum bi marka diye almistim ama kesinlikle size katiliyorum.

    YanıtlaSil