8 Ekim 2015 Perşembe

Farmasi Hand&Foot Peeling Salt


Herkese merhaba !
   Bu el ve ayak peelingi benim ilk farmasi ürünüm bu peelingle birlikte birde diş macunu almıştım.Ürünlerden memnun kalınca bu markayı baya merak etmeye başlamıştım ama ihtiyacımın dışına çıkmadığım için farklı bir ürününü daha alıp denemedim.
Bu aralar elimin altında fazla ürün , malzeme görmeye dayanamıyorum :)



Yapısı aşağıda görüldüğü gibi.Peeling tanecikleri yani tuz çok küçük taneciklere sahip.Kuru olarak uyguladığımda ellerimin üstünü biraz çiziyor.Ama bir kaç damla su ile ıslattığımda çizmeden daha yumuşak bir şekilde ellerimde tuzlar eriyip gidiyor. 

   Ayaklarım için ise sertliği ideal bu yüzden ayaklarıma peeling yaparken ıslatma gereği duymuyorum.Vücuda peeling yapmak benim için en zor şeylerden biri açıkçası çok üşeniyorum ama zor gelmezse aklıma geldikçe vücut içinde kullanıyorum ben bu ürünü.


İçeriğinde,tatlı badem yağı ve jojobo yağı var.Kullandıktan sonra yumuşacık bir etki bırakıyor tende ama yumuşaklık hissi çabuk geçiyor.Hele yarım saat içinde bir kaç kere teniniz suyla temas ederse bu yumuşak his daha çabuk kayboluyor...Ve ilk başlarda çok güzel kokan bu peeling zaman geçtikten sonra o güzel kokusunu kaybetti ve alttan alta badem yağı kokusu geliyor. Rahatsız edicimi derseniz hayır.



  
Ayrıca bu peeling 250 ml 'lik bir ambalaja sahip.Her gün kullansanız dahi uzun bir süre idare edebileceğiniz bir ürün.
    Ben bu üründen memnun kaldım ama waouw süper diyemem..Şöyle bir şey varki ben evde kendim peeling hazırlayıp uyguladığım zamanlar etkisi çok daha uzun sürüyordu ve o etkiden çok daha memnundum o yüzden bu ürünü tekrar almak yerine farklı ürünler denemeyi yada evde kendi peelingimi kendim yapmayı düşünüyorum.
  Sizler bu ürün için ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiyle kalın görüşmek üzere... !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder