7 Eylül 2015 Pazartesi

Clinique airbrush concealar 04 neutral fair



Herkese merhaba !
 Aslında ben makyajımda kapatıcı kullanmayı sevmiyorum.Sanki göz altımda çok ağırlık yapıyor gibi geliyor.O yüzden ben elimdeki kapatıcıları -sanki çok varmış gibi söyledim ama sadece 2 tane var - farklı amaçlarda kullanıyorum.
Birincisi aydınlatıcı olarak,ikincisi bb kremimle karıştırarak kullanıyorum.Bir diğer kapatıcımı meraktan almıştım ama bunu clinique'ten  bir set aldığım zaman içinden çıkmıştı



Bende ki rengi 04 neutral fair. Benim tenime oldukça açık. O yüzden göz altıma uygulayıp dışarda gezmedim zira normaldede kapatıcı kullanmadığımı yukarıda belirtmiştim. Ama fikir sahibi olmak için bir kaç kere evdeyken sürdüm ve kalıcığını-kapatıcılığını denemek istedim.
   İlk önce söylemeliyim ki biraz kuru bir yapısı var ve çok fazla cilt tarafından emilmiyor maske gibi duruyor cilde yedirmekte biraz zorlandım.Kapacılığı orta seviyede. Benim göz altı çizgilerime dolma yaptı. Şu an cildim kuru olduğu için kuru ciltlere pek uymadığını söyleyebilirim.Yağlı ve karma ciltler daha iyi verim alabilir.
Eğer kapatıcı kullanıyor olsaydım sanırım bu kapatıcıyla anlaşamazdım.
Sizin yorumlarınız nedir?Sevgiyle kalın görüşmek üzere.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder