24 Ağustos 2015 Pazartesi

Benri argan sun oil spf 15 bronzlaştırıcı sprey


Herkese merhaba !
Yazın bitmesine az kalmış olsada havalar hiç öyle demiyor o yüzden bazıları için tatil yeni başlıyor bazıları içinse tatil çoktan bitti.Yeni tatile çıkacaklar için bu yazının belki bir faydası olur tatilden dönenler içinse belki bir daha ki yaza değişik bir alternatif olur.
    Gelelim benrinin bronzlaştırıcı yağına.Ben buğday tenli olduğum için zaten normaldede çabuk bronzlaşırım ama erkek arkadaşım çok beyaz olmamakla birlikte yine de beyaz tenli sayılır.
   Ben bacaklarım için kullandım sadece çünkü bacaklarım diğer bölgelere göre daha uzun sürede bronzlaşıyor o yüzden son 2 gün günde iki kere bacaklarıma uyguladım ve oldukça hızlı bronzlaştı.
  Erkek arkadaşım ise son 2 gün güneş koruyucusunu sürdükten kısa bir süre sonra bronzlaştırıcı yağını sürdü.Normalde beyaz tenli olduğu için kızarıyor ama bu sene çok kızarmadan hafif bir bronzluk oldu.Tabiki beyaz tenlilerde wouw süper bronzluk sağladı demek yalan olur. Ama yanma süresini hızlandırdı.Bence tatilin başında sürmeye başlasaydı daha verimli bir sonuç alabilirdi.

      Benim aldığım spf 15 korumasına sahip özellikle erkek arkadaşım için aldığımızdan bronz bir görünüm istediği için korumasını düşük seçtik.

   Kokusu çok güzel hindistan cevizi ve argan yağı karışımı. Sürdükten sonra uzun süre nemlendirmede sağlıyor ayrıca kolay emiliyor.

   Siz bu ürünü denediniz mi? 
 Sevgiyle kalın görüşmek üzere ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder