18 Temmuz 2015 Cumartesi

Bitenler & Çöpe gidenler

Herkese merhaba! Çoook uzun zamandır bitenler yazısı yazmamıştım. Bir kaç ürün bitirip yazmak yerine aylarca bekleyip bir çok ürünün yazısını yazmayı daha çok seviyorum ve bunlarda  yaklaşık 7 aydır biten ürünlerim. Tabi bunların bazılarıda daha 2014 ün yazında kullanmaya başlayıp yakın zamanda bitirdiklerim :)

Sanırım bu seferki çok uzun bir yazı olacak  hatta oldu bile:)
Yok yok ben en iyisi bu kadar çöp biriktirmeyim :)





Garnier makyaj temizleme suyu: Çok mükemmel olmasa da güzel bir ürün.Ebatı ve fiyatını düşünürsek tekrar alırım. Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.

Nivea miceller makyaj temizleme suyu: Garnierdan bir farkı yoktu tekrardan alabilirimde başka ürünler deneyebilirimde...  Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Yves rocher makyaj temizleme suyu: Garnier ve niveaya göre makyajı daha iyi temizleyen bir ürün tekrardan alırım.Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.




La ligne SPF 50 güneş kremi: Beğenerek kullandığım bir ürün oldu aslında bu yazda aynısını almak isterdim ama değişik ürünleri kullanmayı seviyorum yinede bir süre sonra tekrardan alacağım bir ürün.Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.

Lapitak ayak kremi: En sevdiklerimden :) Tekrar tekrar alıyorum ve almaya devam edeceğim... Yeni ürünler denemek istesemde devamlı alacağım ayak kremlerinden. Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Lapitak el kremi: Ayak kremini ne kadar seviyorsam el kreminide o kadar seviyorum. Yoğun yapısından dolayı yazın tercih etmesemde soğuk havalarda mutlaka tekrar alacağım bir krem.Yazısını yazmamışım ama sürekli kullandığım bir ürün.
Rosense peeling: Fiyatına göre  ürün o kadar güzel bir ki çok severek kullandım yeni ürün deneme isteğim bu üründe bastırılıyor nedense :) Tekrardan alacağım.Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Vichy spf 50 güneş kremi: Kullandığım ikinci yada üçüncü tüpümdü değişik ürünler denemek istediğim için bir daha almayacağım ama genel olarak güzel bir üründü.Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Fouf dead sea sun spf 45 güneş kremi: Bitirdiğim ikinci tüp ilkini ne kadar çok sevdiysem ikinci tüpü bi okadar sevmedim. Yapıları nedense farklı geldi... Diğerinin emilmesi kolay iken bu tüpte zorlandım... O yüzden bir daha almayacağım... Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz..


Missha time revolution perfect youth cream: Bence mükemmel bir ürün vaadlerini gerçekten yerine getiriyor. Cil bakımı rutinime zaman zaman başka nemlendiriciler girsede tekrardan alırım yada bunun farklı versiyonunu alırım.Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Missha misa geum sul eye cream: Time revolution nemlendiricisinde olduğu gibi göz kremindende çok memnun kaldım. Tekrardan almak istiyorum ama yeni ürünlerde çok cazip geliyor:) Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Clinique superdefence spf 20 : Gündüz kullanımına uygun güzel bir kremdi ama tekrardan yenisini almam.Eminim ki çok daha iyileri vardır.Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.





Clinique chubby stick 07 numara: Elimde bir tane daha var ve severek kullandım ama abartılı fiyatından dolayı bir daha almayacağım.Aynı renkte ve yapıda uygun fiyatlı çok fazla ürün var. Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.

Yves rocher karışık meyveli lipbalm: Az nem veren nemi çabuk giden bir lipbalm. Elimde iki farklı çeşidi daha var. Ama bir daha almayacağım. Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Burt's bees lip balm: Zorla bitirdiğim bir lipbalm bir daha almam. Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.





Clinique lash doubling mascara and bulding primer: Çok sıradan bir rimeldi tekrar almam.Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.

Maybelline the falsies volume express: Merak edenler buraya tıklayarak yazısını okuyabilir.
Golden Rose maskara : Yazısını yazmadım henüz ama en yakın zamanda yazıcam. Güzel bir rimel.
Essence longlasting 02 hot chocolate göz kalemi: Güzel bir acı kahveydi uygun fiyatına göre performansı çok çok iyiydi. Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
The balm schwing eyeliner: Bu zamana kadar kullandığım en güzel eyeliner değişik ürün sevdasına düşüp başka eyeliner kullansam yinede bunu arıyorum tekrar alacağım ...Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.



Elizabeth arden 5th avenue parfüm: Güzel bir kokusu var ama tekrardan almam. Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.

Cecile deodorant: Kış aylarında mutlaka bi kerede olsa alıyorum güzel bir kokuya sahip sonbahar kış ayları için ideal bir koku.
Yves rocher neroli parfüm: Hafif bir koku ama koku tarzı bana uymuyor o yüzden bir daha almam.Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Lolita lempicka :Ben bu kokuyu hiç beğenmedim tabi seveni de çok. Koku ve ten meselesi deyip konuyu kapayalım :) Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Yves roche naturella parfüm: Elimde bir tane daha var ama malesef ki bu kokuda benim sevdiğim tarz değil neroli gibi narenciye kokuyor o yüzden bir daha almam.Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.





Oje delisiyim :) Görüldüğü gibi özellikle kırmızı!






Benri vücut losyonu: Geçen seneden beri araya bir çok vücut losyonu girsede sonunda bu da bitti güzel hafif bir kokusu vardı. Kocaman boyutundan dolayı sürekli kullanmaktan sıkıldım o yüzden bir daha almam.

Amino keratin saç bakım maskesi: Güzeldi ama sürekli uygulamak yerine kuaförde keratin bakımı yaptırmayı tercih ederim.Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz. 
Kozmika gold maske: Cildi yumuşacık yapan güzel bir maskeydi. Farklı ürünler denemek için tekrardan almam.Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.


Body nature ve sesu tüy sarartıcı: İkisinide severek kullandım. Her mevsim işime yarıyor.



Neutrogena visibly clear yağsız yüz temizleme jeli: Cildimi kurutmadı tekrardan alsamda olur almasamda Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Wella saç spreyi: seyahat boydu iyiydi güzeldi tekrardan alınabilinir.
Loreal elseve saç yağı: Severek kullanıyorum ama çokta mucize beklememek lazım elimde yedeği var. Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Neutrogena göz makyaj temizleyicisi: Çokta sevmedim tekrardan almam büyük ihtimal.Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.


Colgate optic white: Kaçıncı tüpüm ben bile hatırlamıyorum. Çok memnunum ama farklı diş macunları denemek istiyorum. 

    Flormarın peeling etkili yüz yıkama jeli deneme boyuydu bi kaç kere kullandım beğendim.
Agiva badem yağı: Badem yağını saç bakımımda çok kullanıyorum hangi marka olduğunun önemi yok.
Şu küçük el kremi ise ıyhhh diyorum. Nasıl ağır bir koku bu birde çirkin katlanılmaz bir koku... Elinizi yıkasanızda çıkmıyor . Çok enteresan çöpe gidiyor... 



Duru duş jeli: Lilyum kokusunu sevenler için güzel bir seçenek. Kocaman boyuda aile boyu.. Severek kullandım.
Perfect Purity ağız çalkalama suyu: Uygun fiyatıyla denemeniz gereken bir ürün. Farklı bir seçeneğini deneyeceğim.Yazısını merak edenler buraya tıklayabilirsiniz.
Schwarzkopf gliss million gloss şampuan: Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Benri aseton: Nasıl çirkin bir koku bu  birde çok kalıcı kokusu yıkasanızda tırnaklarınızda kalıyor. Ojeyi çıkarma performansıda vasat bir daha almam.


Ve bir sürü ıslak mendil ve pamuk.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder