3 Haziran 2015 Çarşamba

Lolita Lempicka Parfüm

     


    Herkese merhaba ! 
 Bundan yaklaşık 4 sene önce internet sitesinden kokusunu hiç bilmeden aldığım bir parfüm bu... Hatta bunla birlikte aynı markanın bir parfümünü daha almıştım... Onun yarısı duruyor... Bu da aldığımdan bu yana anca 3-4 sıkımlık kaldı.Çünkü hiç sevmediğim bir parfüm oldu kendisi, zoraki kullandım...
    
   Koku tariflerinde hiç başarılı değilimdir o yüzden kokuyu tarif etmek yerine notalarını yazacağım. Ama şunu söyleyebilirim ki bu koku  benim tenimde tatlımsım- odunumsu durdu. Ayrıca oldukça kalıcı bir parfüm. Ama ilk sıktığınızda yoğun bir anason kokusu alıyorsunuz ki bu beni oldukça rahatsız ediyor yaklaşık beş dakika sonra yoğunluk dağılıyor ama hangi koku kendini gösterirse göstersin alttan alttan hep o anason kokusunu alıyorsunuz... 

   Lolita Lempicka duru güzellikteki orman perilerinin parfümü Lolita Lempicka, masalsı kokusuyla sizi hayal dünyasına götürecek. Anason ve çiçek özelerinin ferahlığını hissettiren koku; canlılık, duygusallık, parıltı ve şehveti yansıtıyor. Periler kadar güzel saydam kokusuyla Lolita Lempicka büyüleyici bir parfüm.


Ürün İçeriği : Üst notalarda limon, vetiver, yasemin,menekşe ve sarmaşık gibi orman bitkilerine eşlik eden anason, ananas ve derinden gelen tatlılığıyla vanilya, tonka fasülyesi ve badem parfüme zenginlik katıyor. Lolita Lempicka hem tatlı hem de hafif bir koku olarak teninizle buluşuyor. Pralinlerin,meyan kökünün, tütünün ve miskin yoğun aromasını, inci çiçeği, nilüfer ve iris yumuşatıyor. 

Kokusu bana hitap etmiyor. Şişesi bende merak uyandırmıştı o yüzden denemek istedim ama malesef her parfüm herkese hitap etmiyor. Bir daha almayacağım parfümler arasında yerini aldı ... 


   Sizin lolita lempicka hakkındaki düşünceleriniz nedir? Sevgiyle kalın görüşmek üzere... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder