25 Haziran 2015 Perşembe

Eczanemdengelsin.com Alışverişi!


Herkese merhaba! 
Bir kaç gün önce eczanemdengelsin isimli internet sitesinden skincode'un kofresini ve white glo isimli diş macununu sipariş verdim....

    Bu kofre baktığım diğer sitelere göre burada daha uygundu o yüzden seçimimi bu siteden yana kullandım... 
   Ama gelin görün ki gönderdikleri tüm testerların tarihi geçmişti hemde bir kaç ay falan değil iki sene!
 Sırf kutu dolsun aman dolu görünsün diye tarihi geçmiş ürünleri veriyorlar!Ayıp denen bir şey var...
    Şimdi aklımda bir şüphe ya bu kofreninde tarihi geçmişse? 
   Checkcosmetic'ten sorgulatmak istedim ama skincode markası yoktu.
 Sadece kreminin altında son kullanma tarihi yazıyordu o da 2018 'e kadarmış peki ya göz kremi ve maskesi? Bilemiyorum. Aklımda soru işareti kaldı...
    Bir daha bu siteden alışveriş yapmayı düşünmüyorum.... 
  Sorgulatabileceğim başka bir site yada yöntem biliyorsanız yorumlarınızı bekliyorum ...
  Sevgiyle kalın mutlu günler!




Herkese merhaba!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder