5 Mayıs 2015 Salı

Essence Long Lasting 02 Hot Chocolate Eye Pencil



Herkese merhaba !
   Kahverengiyi makyajda sevdiğim için genelde elimde bulunan farlar ve bi kaç göz kalemide kahverengiden ibaret.. 
    Bu kalemde uygun fiyatına rağmen çok güzel bir performansa sahip... 


Asansörlü bir ambalaja sahip olmasına rağmen hiç bir şekilde bozulmadı. Gramajı 0,28 gr.
Yapısı çok sert değil uygulaması gayet kolay çünkü yumuşak bir yapıya sahip. Bu bir avantaj olduğu gibi aynı zamanda bir de dezavantaj çünkü ucunu çok çıkartırsanız kırılma ihtimali yüksek... O yüzden ben ucunu çok açmadan kullanıyorum... Ayrıca yapısından dolayı çabuk bitiyor :)




Rengi bana göre acı bir kahve. İçinde sim yada ışıltı barındırmıyor ki en sevdiğim ürünler hep bu yöndedir.
   Bazen göz altıma sürüp dağıtıyorum bazende far gibi yada kuyruksuz eyeliner gibi çekip bırakıyorum. Her şekilde sevdiğim bir göz kalemi. Kullandığım süre boyunca akma yada bulaşma yapmadı.
     Siz bu ürün için ne düşünüyorsunuz?
 Sevgiyle kalın görüşmek üzere... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder