27 Mayıs 2015 Çarşamba

Decubal Basic Dudak Ve Kuru Bölge Balmı



Herkese merhaba!
Hayatım boyunca dudak kuruluğundan şikayet ettim durdum... Bu zamana kadar denediğim lip balmlar arasındada her zaman söylerim ki med plusun yeri ayrı bende.Yazısını merak edenler buraya tıklayabilirler. Ama bu kullandığım  ürün med plusun önüne geçti ! Vay be med plustan daha fazla beğeneceğim bir dudak ürünü olacağını hiç düşünmemiştim:)
   
    Roaccutane tedavisi görenler bilirler dudaklarınıza her hangi bir lipbalm çare olmuyor...Hametan yada benzeri kremlerde malesef ki etkili değil....Med plusu alıcaktım ama elimde zaten başka açılmamış ve açılmış olan lipbalmlarda olduğu için vazgeçtim.Hametan ve elimdeki diğer lipbalmlarla devam etmek istedim ama olmadı gün geldi dudaklarım kaskatı kesildi kabukları yolarken iyice şişti kan oturdu dudaklarıma o kadar kötüydü yani... 
 Sonunda pes ettim ve doktorun önerisine kulak verdim..  Doktorum bana ilacı kullandığım sürece dudaklarımda en etkili ürünün decubal basic olduğunu söyledi. 
    Bende alırken biraz ön yargıyla aldım açıkçası...Ama bu krem bu ilaç tedavisinden dolayı harap ve bitap düşmüş dudaklar için kesinlikle bir mucize!
   Dudakları çok uzun saatler nemli tutuyor ve hasar varsa bir gün dahi geçmeden  bi kaç saat içinde iyileştiriyor ve soyulmasına çatlamasına engel oluyor.
 İşte med plus'ın önüne geçmesini sağlayan tek şey iyileştirme süresinin gün değil saat olması :)   
   Ama benim için tek kötü yanı kokusu !Püff gerçekten kotu kokuyor ! Ama olsun benim bu aralar tek ihtiyacım olan bu krem olduğu için koku kısmını es geçiyorum :)
    Bu arada yapısı vazelin gibi çok katı kıvamlı.Az bir şey tüm dudaklara yetiyor.30 ml'lik gramajı ile çok uzun süre kullanmaya müsait.


    Gelelim kremin arkasında yazan açıklamalara:
Kullanımı : Kuru , çatlak dudaklar,ölü deri ve kuru bölgeler için yoğun bakım. 
Kuru ve tahriş olmuş ciltler için ekstra yumuşatıcı ve yatıştırıcı merhem.
Cildi onaran lanolin ve E vitamini içerir.
Cildi yumuşatır & lipidlerle doygunlaştırır &nemlendirir.

İçindekiler:Petrolatum, Lanolin,Paraffinium, Liquidum , Cera Alba , Ricinus communis seed oil, Tocopherol, Salicylic acid.

   Sevgiyle kalın görüşmek üzere!
  

1 yorum: