8 Nisan 2015 Çarşamba

Yves Rocher Naturelle Parfüm




Herkese merhaba!
    Yine bir bitmeye yüz tutmuş ürünle karşınızdayım :)
Yaklaşık iki üç haftalık bir kullanımı kaldı bu parfümün ondan sonra bitenler kutumda yerini alacak.
   Parfümün tanımı çiçeksi ve ferah olarak geçiyor.Ayrıca bergamot, beyaz sedir ağacı, limon ve yasemin içeriyor.
     Açıkçası ben ilk sıktığımda çok net bir şekilde limon kokusunu alıyorum biraz zaman geçtikten sonra ise hafiften bergamut kokusu geliyor ama limon yine ön planda... 
    Beyaz sedir ve yasemin kokusunu alamıyorum... Ya da en azından benim tenimde bu kokular kendini belli edemedi.. Bilmiyorum...
  Benim tarzıma hitap eden bir koku olmadı açıkçası... Bu parfümü  yatmadan önce  yada kendi başıma evde zaman geçirdiğim zamanlar kullanıyorum... Bana limon kolanyasının biraz evrim geçirmiş halini anımsatıyor... 
    Her seferinde denemeden parfüm almayacağım diyorum ama hep alıyorum... Bu da bana uymayan kokular arasında yerini aldı...Bu arada yanlış anlaşılmasın kötü bir koku değil ama benim tarzım olan bir kokuya sahip değil parfüm kullanırken narenciye kokularını tenimde taşımayı sevmiyorum... Ayrıca bence erkeklerde kullanabilir bu parfümü  yani bana göre unisex bir parfüm.. 
      Aranızda bu parfümü seven var mı ?  Sizin parfümde koku tercihiniz nedir? 
Sevgiyle kalın görüşmek üzere...   


  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder