4 Nisan 2015 Cumartesi

Perfect Purity Naneli Ağız Çalkalama Suyu




Herkese merhaba!
  İtiraf etmeliyim ki zaman zaman ağız bakımını ihmal ediyorum. Yani diş fırçalamanın haricindeki kısımları atlıyorum... Dişi ipi ve ağız çalkalama suyu kullanmak gibi... 
    O yüzden bu ağız çalkalama suyu da  uzun süredir elimde... Ama artık çok az bir miktar kaldı  ve bitmeden bu ürün hakkındaki yorumlarımı da belirtmek istedim...
   Bu ağız çalkalama suyunun diğer kullandıklarımdan bir farkı var o da ilk başlarda tatlımsı bir nane tadı varken yaklaşık 30 saniye sonra biraz keskin bir tada dönüşmesi... 
 Ağız içini yakmıyor tatlımsı bir his bırakıyor... Diğer ağız çalkalama sularının çok keskin bir tadı var kullanamıyorum diyenler için perfect purity'nin naneli ağız çalkalama suyunu öneririm. Ayrıca bu büyük şişe 5 tl ' den daha az bir fiyata sahip indirimde daha da komik bir fiyata bu ürünü alabilirsiniz.Bunun birde bahçe nanelisi var onuda alıp denemek istiyorum.
Sizin kullandığınız ve memnun kaldığınız ürünler nelerdir belirtirseniz sevinirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder