28 Nisan 2015 Salı

Golden Rose Cat's Eye's Liner



Herkese merhaba!
 Bu aralar golden rose'un rujlarına takmış durumdayım.Elimde bir kaç tane bu markaya ait ürün var onlardanda memnun kalınca birde eyelinerını denemek istedim...
     Seçenekler fazla olunca seçmek zor oldu ama ucuna bakınca hiç bu kadar ince uç kullanmamıştım birde bunu deneyim dedim ve cat's eye's linerı seçtim.




   Ucu görüldüğü gibi incecik ve kıl fırça.Açıkçası ben bu kadar zorlanacağımı düşünmüyordum ama itiraf etmeliyim ki beni baya bir zorladı bu fırça. Çok ince olduğu için hakimiyeti sağlamak zor oluyor elim biraz titrese bulaştırıyorum ve düzelteyim derkende ince çekmek istdiğim eyelinerı bi kaç sıra daha kalınlaştırmak zorunda kalıyorum.... 
     Fırçasının çok ince olması açıkçası beni memnun etmedi... Çünkü çok zorlandım... Yeni eyeliner çekmeye başlayanlara kesinlikle önermiyorum:) 

 


Gelelim kalıcık konusuna... Ben tek seferde net bir renk alamıyorum... Fotoğrafta görüldüğü gibi  kat kat geçersem sorun yok ama tek bir seferde sürmeye çalışırsam yer yer boşluklar oluyor silik silik duruyor... Bu durum benim hiç hoşuma gitmedi... Zaman zaman ise gözüme çekerken bazı yerleri kat kat geçsemde orası sürekli siliniyor boşluk duruyor... 
Ayrıca belli bir süreden sonra aynı bazı rimellerde olduğu gibi dökülme yapıyor... 
Rujlarından ve bazı ürünlerinden ne kadar memnun kalsamda bu cat's eye's linerı benim hiç bir şekilde hoşuma gitmedi... 
   Yorumlara bakıyorumda performansından nerdeyse kullanan herkes çok memnun kalmış... Ama benim için sınıfta kalan bir ürün...
 Aranızda bu eyelinerı kullanan var mı ? Sizin yorumlarınız nedir?

    Sevgiyle kalın görüşmek üzere:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder