27 Nisan 2015 Pazartesi

Garnier kusursuz makyaj temizleme suyu




Herkese merhaba!
Bu zamana kadar bu ürün hakkında bir çok blogger yazı yazdı ,youtuber arkadaşlarda video çekti.
Gelelim benim yorumuma...
   Bir çok kişi çıktığı gibi aldı ben ise elimdeki ürünler bitmeden almayı tercih etmeyenlerdenim:)O yüzden yorumlamam gecikti...
    
    Garnier makyaj temizleme suyu bioderma ile çok fazla kıyaslandı.Kimi biodermadan yana çıktı kimiyse garnierdan yana.. 
     Bana göre ikiside aynı.İkiside birbirinden üstün değil... Temizleme dereceleri aynı.. İkiside kirpik diplerinde kalıntı bırakıyor...Waterproof makyajı çıkarmıyor. Kokusuzlar. Yüzde yağlı yada yapış yapış bir his bırakmıyor ve durulama gerektirmiyor(ben her zaman yüzümü muhakkak ya sabun yada yıkama jeli ile yıkarım)Hal böyle olunca ben garnieri tercih ediyorum.Çünkü temizleme oranları aynı olunca ikinci olarak bakacağım nokta fiyat oluyor.
    Biodermanın yarı fiyatında olması ve indirimlerle çok daha uygun bir fiyata düşmesi sebebiyle benim tercihim bundan sonra garnier olacak. Tabiki güzel bir kampanya yakalarsam biodermada alırım :) Sonuçta birbirinden farksızlar...
    Benim garnier makyaj temizleme suyu hakkındaki yorumlarım bu şekilde... 
   Sevgiyle kalın görüşmek üzere... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder