23 Şubat 2015 Pazartesi

Missha Black Ghassoul peel-of nose pack


Herkese merhaba!
Aslında çok uzun zamandır bu ürün hakkındaki yorumlarımı paylaşmak istiyordum ama hep yazmak zor geldi nedense:)Artık yazma vakti geldide geçiyor dedim ve sıvadım kolları...
   Ayrıca geçen gün 2. defa bu ürünü sipariş verdim.Alışveriş postumu gören olmuştur mutlaka.O kadar memnunum yani bu maskeden :)
Öncelikle sitesindeki açıklamasını yazmak isterim.


Fas’tan gelen Siyah Ghassoul’un gizemli etkisi ile, gözenekleri mükemmel bir şekilde temizler ve
siyah noktalarınızdan kurtulabilirsiniz.
* 5,000mg oranında Ekosertten sertifikalı Fas Ghassoul içerir.
* Catechu (Uncaria Gambir ekstresi), tarçın (tarçın özü), Sanguisorba Kökü (Sanguisorba Officinalis Kökü özü),
Lotus Çiçeği özü (Nelumbo Nucifera Çiçek özü) ve Sardunya (Pelargonium graveolens) özü gibi sıkılaştırıcı içerikleri ile
(Patent No. 10-0808418), Gözenekleri sıkılaştırırken sebumu önler.
* Kamelya, Japonika Çiçeği özü gibi sıkılaştırıcı içerikleri ile (Patent No. 10-0708236) gözenekleri kapatır.




Ürün görüldüğü gibi siyah renkte ve erimiş plastik gibi.Hemen sürmeniz gerekiyor çünkü sonra dağıtması biraz zor oluyor. 
Benim siyah nokta sorunum burnumda ama burun çevresinde de çok az var. O yüzden sürdüğümde maskeyi elmacık kemiklerime kadar getiriyorum. Kuruma süresi sürdüğüm kalınlığa göre değişiyor talimatlarda 15 dk bekletip tek seferde çekin yazıyor ama benim bazen 20-25 dk beklettiğimde oluyor. 
    İlk seferde siyah noktalardan arınmış bir ciltle karşılaşmıyorsunuz tabiki ama haftada iki kere yada benim gibi haftada 3 kere  uygularsanız siyah noktalarınızda gerçekten azalma oluyor. Cildiniz parlıyor. Yalnız bu maskeyi uygularken  ya duştan sonra yapın ya da yüzünüzü buhara tutup cildinizi yumuşatın o zaman etkisini daha çok görürsünüz.
Bu arada isterseniz tüm yüzünüzede uygulayabilirsiniz.


Fotoğrafta gördüğünüz beyaz  noktalar uygulama sonrasına ait çok net fotoğrafı çekemesemde gerçekten fazlasıyla siyah noktaları çekiyor. 
  Elimde bu seriye ait olan black ghassoul tightening maskeside mevcut onuda bir süredir kullanıyorum bir süre daha gözlemleyip onunda yazısını paylaşacağım.

Aranızda bu ürünü yada buna benzer bir ürünü kullanan var mı varsa fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim...
   Sevgiyle kalın mutlu günler :)
   

1 yorum:

  1. burun üstündeki tüyleri yolup kalın çıkarma riski var mı acaba
    bu konuya çok takıldım

    YanıtlaSil