6 Ocak 2015 Salı

Rosense Gül Ve Papatya Özlü Peeling



Herkese merhaba!
  Severek kullandığım bu peelingten bahsetme zamanı geldi de geçiyor.Bundan 4 sene önce ilk defa bu peelingin ve nem veren maskesinin( maskesininde büyük boyunu kullandım çok güzel yeniden alabilirim cildim bu aralar kurumaya başladı) testerlarını deneme şansı bulmuştum gün aşırı yüzüme peeling yaptım ve verdiği sonuç gerçekten çok güzeldi daha sonra büyük boyunu aldım ve uzun bir süre kullandım.Tabi sonra araya başka ürünler deneme merakı girince bir daha almadım ama geçtiğimiz aylarda tekrardan alıp yine kullanmak istedim.
   Yüze verdiği his gerçekten görülmeye değer.Düzenli kullanımda cilt daha pürüzsüz  ve nemli yumuşacık bir hale geliyor siyah noktaların görünümünü hafifletiyor.Cilt daha duru daha temiz görünüyor.Ben kullandığım süre boyunca çok memnun kaldım.
  Peelingin içeriğinde gül ve papatya özleri mevcut ve kayısı çekirdeği partikülleri içeriyor, partiküller minik baloncukları andırıyor ve peeling sırasında o baloncuklar patlıyor.Ürünü cilt bi kaç dakika içinde emiyor.
 Kokusu çok güzel ferah ürün ise 75 ml boyutunda fiyatı ise oldukça uygun.Tam olarak fiyatını hatırlayamasamda 10-15 tl arası bir şeydi.
  Aranızda bu peelingi kullanan var mı ?

2 yorum:

  1. 2 sene once cilt bakımına gittiğimde tavsiye etmişlerdi bana çok tereddüt ederek almiştim ama iyiki almişim hala kullanıyorum ve etkisinden çok memnunum cildimi yumuşacik yapiyor ve harika kokuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel bir peeling hemde bu kadar uygun fiyatlı olması da ayrı bir güzellik:)

      Sil