27 Ocak 2015 Salı

Yves rocher kırmızı meyveli lipbalm


Herkese merhaba!

 Bir başka lip balmla daha karşınızdayım:) Acaba benim kadar çok lip balm bitiren var mı aranızda?
  Yaşadığım yerin kuru soğuğundan ve su içmememden dolayı çok fazla dudak kuruluğu yaşıyorum gerçi yazında bu sorun var bende , bunu da kaçıncaya söylüyorum bilmem :))

   Gelelim yves rocher'ın kırmızı meyvelerden oluşan lipbalmına , kokusu çok güzel aynı vişneli tofitaları anımsatıyor size :)Nemlendirmesi daha önceden yves rocherdan kullanmış olduğum vanilyalıya göre çok daha iyi ama onarma özelliğine malesef ki bu da sahip değil.Vanilyalı olanın yazısını merak edenler buraya tıklayabilir.




     Ayrıca dudaklara da hafiften pembe renk veriyor :)Yakın zamanda yazmış olduğum clinique chubby sticklerden strawberry rengiyle dudakta duruşu aynı renk :)Yazısını merak edenler buraya tıklayabilir. Elimde yves rocher markalı iki lipbalm daha var  kullandıkça onlarında yazılarını yazacağım .
   




2 yorum:

  1. Merhaba,Instagram'da hesabınız var mı acaba? aradım ama bulamadım. Eğer varsanız takip etmek isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba instagram hesabım malesef şu an için yok ama yakın zamanda açmayı düşünüyorum

      Sil