16 Ocak 2015 Cuma

Elizabeth Arden 5th Avenue Parfüm





Herkese merhaba!
   Bu zamana kadar iki tane parfümü çok sık alarak bitirdim onlarda anılarım yüklüdür.Çokta severim. Zaman geçtikçe yeni parfüm arayışına girdim imza parfümüm olsun dedim noa 'yı almaya karar vermişken karşıma bu parfüm çıktı ve yorumlara bakınca bunu deneyeyim dedim ki kokusunu bilmeden parfüm almayacağım demiştim kendi kendime.
  Tahminim ağır bir kokuydu lakin aksine hafif bir koku çıktı. Bu durumdan şikayetçi değilim insanı baymayan bir kokuya sahip.
    Notalarına bakacak olursak:
Tepe notası: bergamut, mandarina, beyaz frezya ve beyaz gül
 Orta notası: yasemin, müge, vanilya çiçeği, zambak ve şakayık
 Dip notası:beyaz çikolata, sandal ağacı, vanilya ve misk

   Ben notalardan çok anlamam lakin parfümü sıktıktan bir süre sonra beyaz çikolata ve misk kokusunu hafiften alıyorum bunun yanı sıra çiçeklerin tek tek kokularını ayırt edemesemde karışık bir şekilde çiçek kokusuda alıyorum.

   Çiçek notaları bu parfümü çok ağır bir koku yapmaktan kurtarmış. İsmine bakarak ağır bir parfüm sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Bu parfüm ne ağır ne hafif  diyebileceğim bir kararda. Çok romantik , çok masum bir koku gibi. :) Ama buna rağmen imza kokum olmaya aday değil:) 
Bence bu parfüm sonbahar , kış ve ilkbahar aylarında rahatlıkla kullanılabilinir. Yaz geceleri içinde uygun kaçar lakin yazın aşırı sıcak gündüzleri için pekte uygun olmaz :)
   Ayılıp bayılmasam da sevdiğim bir koku oldu  aranızda bu parfümü kullanan var mı?
    Ben mizu internet sitesinden sipariş verdim her sitede farklı fiyata sahip.Lakin hangi fiyata alırsanız alın fiyatını hak ediyor çünkü şişesi 125 ml. 
    Kalıcık konusuna değinecek olursam iki fısla kalıcılığı sağlayamadım ortalama dört beş saat sonra koku tamamen kayboldu bende. İki fıs değilde dört beş fıs sıkarsam biraz daha fazla kalıyor parfüm. Ama yinede kalıcık konusunda çok başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim.
     Sevgiyle kalın görüşmek üzere :)
    

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder