15 Aralık 2014 Pazartesi

Golden Rose Mineral Terracotta Powder 06 numara


Herkese merhaba!
   Golden rose ürünleri bence hem uygun fiyatlı hemde güzel ürünler.Bu ürün powder yani pudra olarak geçsede pek pudra gibi bir kullanıma müsait değil bence.En azından ben öyle kullanmıyorum hiçte denemedim.

     Görüldüğü gibi iki taraflı  ve biri kontur yapımına diğer kısmı ise aydınlatıcı gibi kullanmaya çok müsait.
      Ben aydınlatıcı gibi kullanmayı denedim ve gayet güzel bir sonuçla karşılaştım şeftali tonlarında hoş bir renge sahip. Ayrıca allık olarakta kullanabilirsiniz. Bronz tende çok hoş duruyor.

      Diğer kısmı kontur olarak denemedim çünkü normaldede  yüzüme kontür yapan biri değilimdir ama en yakın zamanda onuda deneyeceğim.




Aşağıdaki fotoğrafta da  iki rengi ve karışımını görüyorsunuz.Bence gayet güzel renkler denemenizi tavsiye ederim Bende ki 06 numarası.Ayrıca ürünün gramajı 12 gr oldukça bereketli bir ürün.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder