22 Aralık 2014 Pazartesi

Arzulanmış (Vampir mektupları 5. kitap) - Morgan Rice # Kitap köşesi 16



Aşk önüne engel koyamayacağınız tek şeydir...
   Kahramanlarımızı yine zorlu günler bekliyor.Caitlin aşkı için görevinden vazgeçiyor ama bu da uzun sürmüyor yine kendini, babasını ve kalkanı ararken buluyor. Bu onun kaderi ne kadar vazgeçsede sürekli yolu buna çıkıyor. Ama bu sefer caleb yanında...Her zaman olduğu gibi düşmanları hep kötülük peşinde ve caitline tuzaklar kurup öldürme peşinde...
  Sam.. Ah bu sam yok mu... Caitline yardım etmek istiyor ama aşk yine gözünü kör ediyor ve bi düşman daha ekleniyor caitline.
 Ama ne olursa olsun caitlin pes etmiyor ve babasına bir adım daha yaklaşıyor. Yine bir zaman yollucuğuna çıkıyorlar. Bu sefer ki yolculukta onları ne bekliyor nelerle karşılaşıcaklar muamma.Çünkü serinin 6. kitabı henüz çıkmadı.
    Benim çok severek okuduğum güzel bir seriydi zaman zaman aşkı tutkuyu,çoğu zamanda merak duygusunu heyecanı ve gerilimi yaşattı bana. 
    
Arka kapak bilgisi:

Gerçek aşkı Caleb ile yeniden kavuştuktan sonra, ikilimiz hiçbir zaman sahip olamadıkları romantik, sessiz, sakin anları elde ediyorlar. Paris'in romantik köşelerini gezerek, aşklarını büyüterek huzurla dolu bir zaman geçiriyorlar. Caitlin, Caleb ile birlikte yaşamak ve anın tadını çıkarabilmek adına babasını bulmak için başladığı arayıştan vazgeçmeye karar veriyor. Caleb de onu alıp okyanusun hemen yanındaki, Orta Çağ'dan kalma kalesine götürüyor. Caitlin, hayatında hiç olmadığı kadar mutlu hissediyor kendini. Ama sahip oldukları bu huzurlu zaman sonsuza kadar sürmüyor.


Arzulanmış,gerçekten çok iyi dengelenmiş ve kurgulanmış.Bu mükemmel kelimeler,öncekileri büyük ve gizemli şekilde takip ediyor.Karakterler çok inandırıcı ve gerçekten onlara neler olacak çok merak ediyorum.Kitaptaki tarihsel geçişler,düşünmem için bana çok şey kattı.
The romance reviews 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder