11 Kasım 2014 Salı

Yulaf sütü içeren klorane kuru şampuan



Herkese merhaba! 
  Çekilişten kazanmış olduğum bir ürünün yorumlarını paylaşacağım bugün. Kendisi bitmek üzere   bir kaç kullanımlık anca vardır.
     Öncelikle söylemeliyim ki saçlarım ince telli sönük ve yağlı bir yapıda. Gün içinde çok sık oynarsam saçlarımla aynı günün akşamı yağlanmaya başlıyor ,oynamazsam rahat bırakırsam bir gün daha idare ediyor  ama normalde sönük olan saçlarım tabiki 2. günü dahada sönükleşiyor şekil veremiyorum. Normalde her gün duş alıyorum ama bazen zor geliyor üşeniyorum bu yüzden iki günde bir duş aldığım zamanlarda oluyor.
   Böyle zamanlarda çok sık olmasada kuru şampuan bazende bebek pudrası kullanıyorum.
     Klorane benim kullanmış olduğum 2. kuru şampuan ilki watson'ın bir ürünüydü ama ondan memnun kalmamıştım...
      Gelelim bu ürüne, 
Kuru şampuan içeriğindeki yumuşatıcı, koruyucu yulaf ekstresi, siklodekstrinler ve doğal polisakkaritler (üstün yağ emme özelliği ile mikronize edilmiş tozlar) saçı yıkamadan temizleme özelliğine sahiptir. Saçın sadece birkaç dakika içerisinde eski hacmini ve ışıltısını kazanmasına yardım eder. Kullanımı kolay ve pratiktir. Özellikle saçını sürekli yıkayamayan yoğun insanlar ve yatakta yatan hastalar için uygundur, diyor ürün açıklamasında.

     Her kuru şampuan gibi çalkalayarak kullanıyorsunuz ve 30 cm uzaktan saçlarınıza sıkıyorsunuz daha sonra taramak gerekiyor ki saçlarda beyaz beyaz pudramsı bir tabaka kalmasın diye. 

    Ben bazen temiz saçada uyguladım bakalım tamiz saçta nasıl hacim verecek diye ve güzel bir hacim veriyordu. Kirli saçta verdiği sonuçtanda memnun kaldım. Tam olarak temiz bir saç görünümü yaratmasada o sönük ve çok yağlı görünüm gidiyor  açıkçası bir gün daha idare edecek duruma geliyor saç. Ayrıca kokusuda çok güzel ferah bir kokuya sahip biraz parfümü andırıyor.
  Merak edenler için fiyatı 25-35 tl arasında değişiyor.Bir çok internet sitesinde mevcut ama her sitede farklı fiyatta satılıyor. 
     Fiyatı önemli değil işlevi önemli diyenlerdenseniz alıp denemenizi öneririm.
   Aranızda bu ürünü kullanan var mı yorumlarınız nedir?

       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder