23 Kasım 2014 Pazar

Vichy termal su spreyi



Herkese merhaba!
  Yazın vazgeçilmez ürünlerinden biri olan termal sulardan bende kullanmazsam olmazdı :) Yazın kullanıp bitirmeye az kalmışken kaldırdım kenara ve soğuk havalardada etkisini gözlemlemek istedim. Bakalım yazın kullanmayı sevdiğim kadar şimdide sevecekmiyim dedim:)
    
 Termal sular özellikler hassas ciltlerde çok işe yarıyor , termal su spreyleri kimyasal içermediği ve çeşitli faydalı maddeler barındırdığı için cilt bakımında da çok fazla kullanılıyor.
    Cilt tahrişlerinde güneşe fazla maruz kaldığınızda cildiniz çok fazla gerildiğinde akla ilk gelen termal sular olsa gerek...
     Ben çok sıcak havalarda yüzüme sıkarak verdiği soğuk etki ile serinliyordum.
   Cildimin çok kuruduğu zamanlarda sıkıp  yüzümün nemlenmesini ve gerginliğinin gitmesini sağlıyordum.
    Yazın dolaba koyup sonrasında kullanmak paha biçilemez hem serinlik hem ferahlık hemde nem vermesi açısından güzel bir ürün. 
   Ayrıca fondoten cildiğinizde kalıp gibi duruyorsa bu görüntüyü hafifletmek içinde çok işe yaradıklarını düşünüyorum.Unutmadan söyleyim termal sular güneş yanıkları üzerinde de ferahlatıcı bir etkiye sahip.
  Yazın kullanması güzel olan bu spreyler böyle soğuk havalarda bana zahmet oldu :) Çünkü soğuk soğuk geliyor çok üşüyen biri olarakta beni rahatsız ediyor doğal olarak:)
   Bu kullanmış olduğum ikinci vichy termal su spreyim farklı bir marka denemedim.Elimde bir de avene markasının bir spreyi var artık onuda yaza deneyeceğim:)
    Sizler ne amaçla kullanıyorsunuz bu termal su spreylerini?
 En sevdiğiniz mutlaka denemelisin dediğiniz marka nedir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder