8 Kasım 2014 Cumartesi

Roc Lip Care



Herkese merhaba!
Bir lipbalmla daha karşınızdayım :) En son balmi lipbalmı hakkında yazmıştım lakin onu beğenmemiştim.Buna rağmen kullanmaya devam ettim.Ta ki bi gün arkadaşımın minik oğlunun eline geçince kaşla göz arasında kapağını açıp bir güzel duvarlara kapılara sürmüş tabi ki gördükten sonra olan olmuştu:) Açıkçası kendimi bitirmeye zorladığım için oh be sonunda kurtuldum bu üründen dedim:) Beğenmediğim bir ürün dahi olsa atmayı sevmediğimi söylemişmiydim ? :) 

 Neyse gelelim roc lipbalmına, ilk kullanmaya başladığım zamanlar amaan med plustan başka hiçbir ürüne süper demedim bunu mu beğenicem ki diğer kullandığım lipbalmlar gibidir kesin dedim.
   Amma velakin yanıldım :) Dudaklarım yaz kış kuruyup çatladığından benim için lipbalmlarda aradığım özellik çok güzel nemlendirmenin yanı sıra onarma özelliği olmasıdır.
  İşte bu med plus gibi onarma özelliğine sahip. 
   



    Görüldüğü gibi beyaz bir rengi var. Hiçbir aroma içermiyor dudağa sürüldüğünde renk vermiyor tatsız ve kokusuz bir ürün. 
   Yağlı bir yapısı yok ve dudaklarda ağırlık yapmıyor. Bazı lipbalmlar gibi dudak üzerinde beyaz kalma gibi bir durumuda yok. Ne kadar kat kat sürerseniz sürün hiç bir şekilde rahatsız etmiyor. Nemlendirmesi çok iyi.
    Bazen dudaklarımı yoluyorum ve o görüntü hiç hoş olmuyor tabiki medplus kadar çabuk onaramasada bir gün gecikme ile dudaklarınız eski haline dönüyor.
     Medplusu kullanıp memnun kalan ama o ağır vikis gibi kokan kokusu yüzünden gündüzleri kullanamıyorsanız ve onarma özelliği olan bir lipbalm arıyorsanız bence bir şans verin derim. Çünkü ben öyle kolay kolay hiçbir lipbalmı beğenmem ama bunu beğendim:) 

    Aranızda bu ürünü kullanan var mı? Sizin yorumunuz ne ?Yorumlarınızı bekliyorum,sevgiyle kalın görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder