27 Kasım 2014 Perşembe

Rimmel London Wake me up fondöten


   Herkese merhaba!
   Bir süre önce bütün herkesin dilinde olan rimmel london wake me up fondöteninden bende almıştım ve watsons da çok tester seçeneği olmadığından ten rengime uygun olmayan bir tonu seçmişim:/
  Öncelikle söylemeliyim ki bu fondotenin yapısı sevdiğim gibi mat değil parlak ve canlı bir bitişe sahip. İçinde sim değil ama canlı gösteren pırıltılar var :)
   İnce bir şekilde sürüldüğünde ciltle güzel bir uyum sağlıyor. Ama iki kat sürüldüğünde biraz yapısı kalınlaşıyor sanki ve maske gibi duruyor.( en azından bende öyle duruyor)
    Bendeki 201 classic beige ben bu fondöteni alırken ten rengime uygun seçemedim o yüzden benim tenime bir ton açık ve aynı zamanda pembe alt tona sahip.Ben sarı alt tonlu olduğum için açıkçası bende duruşunu pek beğenmedim o yüzden çoğu zaman gece kullanıyorum çok göze batmaması için.
    Ambalaj konusuna gelecek olursak çok şık cam bir ambalaja sahip. Bu görünüş açısından güzel iken kullanım açısından biraz kullanışsız çünkü şişesi ağır ve ürün azaldıkça içinden çıkarması çok zor.
    Sizin yorumunuz nedir ? Sevgiyle kalın görüşmek üzere:)
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder