6 Kasım 2014 Perşembe

Clinique Take The Day Of Göz Ve Dudak Makyaj Temizleyicisi



Herkese merhaba!
 Bir clinique alışverişimde verilen deneme boy ürünlerinden seçtiğim bir üründü kendisi.
Normalde bu ürünü para verip almam açıkçası çünkü oldukça pahalı bir ürün ve bir ay gibi bir sürede bitecek bir ürüne  o kadar para vermeyi kendimce uygun bulmuyorum.(Tabiki bu tercih meselesi)
   Yorumlarıma gelecek olursam, öncelikle kapak sistemi çok iyi düşünülmüş.Çantaya atıldığında akma gibi bir durum söz konusu olmuyor çünkü kapak sistemi oldukça sağlam. Öncelikle üstten sıkı bir biçimde bastırıp çeviriyorsunuz kapağı. Doğruyu söylemek gerekirse çoğu zaman bir kere de açamıyorum ben bu kapağı :)))

    Ama ne yazık ki ambalaj tasarımı bir ürünü beğenmek için yeterli olmuyor...

   Çift fazlı olan bu ürünü diğer ürünler gibi çalkalamanız gerekiyor önce. Yağlı bir yapıya sahip. Ben makyajımı ne zaman bu ürünle temizlemeye kalksam gözlerimi yaktı ve gözlerim bir süre bulanık gördü... Bu durumdan oldukça rahatsız oldum... 

   Makyajı temizleme konusunda ise bende sınıfta kaldı ben makyajı düzgün çıkarmadığı düşüncesindeyim. Pamuğa koyduğum anda ürün sanki kuruyor gibi gözlerimi silene kadar pamuktaki o ıslaklık gidiyor nemli bir his kalıyor.. Ve buda makyajı çıkarmayı engelliyor. Ben bu ürünle  makyajı çıkarmak için biraz uğraşıyorum açıkçası ve tam olarakta çıkmıyor...
  
Ürünün orjinal boyunu  ve fiyatını merak edenler için , boyu 125 ml ve fiyatı 69 tl.

  Aranızda bu ürünü kullanan var mı ? Varsa yorumlarınızı bekliyorum.Benimle aynı fikirde misiniz yoksa siz beğenen taraf mısınız? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder