12 Kasım 2014 Çarşamba

Clinique High Impact Maskara



Herkese merhaba !
   Çok severek kullandığım clinique high impact maskarası boyutu itibari ile çabuk bitti.
Gerçi bitmeye yüz tutmuşken kurumayada başlamıştı aynı zamanda.
 O yüzden çektiğim/ çekmeye çalıştığım fotoğraflarda performansını ne kadar belli edemesede bu rimel  kirpikleri tek tek ayırıp aynı zamandada dolgunluk veriyor. 
    Rimel kuruduğu için çok iyi süremedim ama gerçekten beğendiğim bir rimel oldu.


Fırçası fotoğrafta görüldüğü gibi. Keşke deneme boy bir ürün olmasaydı da doya doya kullansaydım:)
   Güzel bir ürün olmasına rağmen bana göre bir rimel için yüksek fiyatından dolayı tam boyunu almam ama indirimde bulursam hemen sepete atabilirim:)Orjinal boyu 8 gr olan ürünün fiyatı 69 tl.




Bu arada ben yakından gözümün fotoğrafını çekemiyorum ne kadar çok uğraşsamda olmuyor :) Ya bu kadar uzaklıkta çekebiliyorum yada üstteki fotoğrafta olduğu gibi tam ne bir şekilde çekemiyorum. Ama en azından birazda olsa rimel hakkında size fikir verebilmişimdir.
   Sevgiyle kalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder