25 Ağustos 2014 Pazartesi

LA LİGNE SPF 50 Çocuklar için yüksek korumalı güneş kremi



Herkese merhaba!
  Yaz mevsimi geldi derken bir baktık yakıcı sıcakların sonlarına yaklaşıyoruz bir süre sonra ağustosun son günleride bitmek üzereyken tatil boyunca kullandığım güneş kreminden bahsetmek istiyorum size.
  Gratisten 12 tl gibi bir fiyata almıştım. Her seferinde değişik güneş kremlerini denemeyi seviyorum bu seferde la ligne'nin çocuklar için olanına şans vermek istedim.
    Öncelikle söylemeliyim ki ben buğday tenliyim ve güneşe çıkmasam dahi gölgede ve rüzgarda bile yanmaya müsait bir tenim var... 
   Erkek arkadaşım ise çok beyaz tenli olmasada yinede açık bir tene sahip. Ve koruyucu sürmezse kıpkırmızı oluyor.
   Tatil boyunca yüzümüz hariç tüm vücuda uyguladık. Ben aa  koruyucu sürmeme rağmen ne kadar çok yandım desemde eve döndüğümde çevremdekiler aa ne kadar az yanmışsın dediler... 
   Erkek arkadaşım ise bu kremi kullandığından beri nasıl krem bu neden yanamıyorum diye hayıflandı. Tüm gün güneş altında durdu güneşlendi gölgelik altında hiç durmadı ve buna rağmen çok az bronzlaştı. Önceki seneler krem sürmesine rağmen hafif kızaran teni acırken bu ürünü kullandığı sürece canının acımadığını söyledi. 
Kullandığı sürecede kızarıklık olmadı.(Son iki gün kullanmayı bıraktı)
Demek istediğim o ki krem gerçekten güzel bir korumaya sahip.Cildin hemen yanmasına imkan vermiyor ve cildi güneşe yavaş yavaş alıştırarak bronzlaşmasını sağlıyor.
   Ben memnun kaldım erkek arkadaşım ise ben daha çok yanmak istiyordum çok az yandım bir daha ki sefere 30 faktör al başka bir şey al deyip durdu :)
     Ayrıca şunuda belirtmeliyim ki 200 ml ve çok bereketli bir ürün. Bir hafta boyunca her gün günde en az 4-5 kez vücudumuza bol bol sürmemize rağmen hala bitmedi. Kalanını seneyede kullanmayı düşünüyorum :)
    Ürünün açıklamasında:

  • Anında koruma etkili UVA-UVB koruyucu sistemi
  • Cildin nemini arttırır
  • Güneş yaralarını önlemeye yardımcıdır
  • Mineral yağ ve emülgatör içermez
  • Dermotolojik olarak test edilmiştir
  • Özellikle güneşe karşı çok hassas ve korunmaya ihtiyacı olan çocuk ciltleri için cildin kendini koruma etkisini 5o kat uzatarak yüksek bir güne koruyuculuğu sağlar.

         Yapısı süt kıvamına yakın  ve emilimi oldukça kolay benim severek kullandığım memnun kaldığım bir ürün oldu. 
  Sizin severek kullandığınız güneş kremleri nelerdir?
    Sevgiyle kalın görüşmek üzere... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder