31 Ağustos 2014 Pazar

DARPHIN- EYE SORBET MASK



Herkese merhaba!
  Düzenli olarak göz kremi kullanıyorum fakat göz çevresi için maske daha önce hiç kullanmamıştım.
Bundan dolayıda bu maskeye gereken önemi veremedim zaman zaman düzenli kullandım zaman zaman ise unuttum.
   Düzenli kullandığım zaman göz çevrem yumuşacık oluyor ve göz kremi sürmüş gibi nemleniyor.
    Artık hiç aksatmadan göz çevresi maskelerine de gereken önemi vermeyi düşünüyorum yaş ilerleyip kırışıklıklar çıktıktan sonra ne yapsak boş diye düşünüyorum :)

    Bu krem,göz çevresindeki donukluğun giderilmesini hedefliyor cildin rahatlamasına nemlenmesine ve aydınlık bir görünüm kazanmasına yardımcı oluyor.
   İçeriğinin %92'si doğal kaynaklıdır.Parabenler kullanılmamıştır.

ÇİN PACHYME MANTARI  ÖZÜ + YEŞİL ÇAY: Göz altındaki şişkinlik görünümünü azaltır

SALATALIK: Nem açısından zengin, içeriğindeki  potasyum ve Vitamin C ile göz çevresini neme doyurur.

KAVUN: Kavun çekirdeği yağı, Linoleic asit (Omega 6) açısından zengin olan içerik, ciltte yenileyici etkiye sahiptir.

MICROPATCH™: Aminoasit yönünden zengin olan içerik, uzun dönemli nem sağlar.

      Ürün 15 ml ve yapısı çok ince losyon gibi sürdüğünüzde hafif bir karıncalanma gibi bir his oluşuyor ama rahatsız etmiyor ardından güzel bir ferahlık geliyor.
   Merak edenler için fiyatı 99 tl. Yetkili eczanlerde ve bazı internet sitelerinde bulabilirsiniz.
      Aranızda göz çevresi için maske kullanan var mı?Varsa önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiyle kalın görüşmek üzere !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder