10 Temmuz 2014 Perşembe

The Balm NUDE TUDE Far Paleti




Herkese merhaba!
Herkesin yazıp çizdiği hakkında çok fazla yazı yazdığı bir palet olan nude tude'u birde ben yorumlamazsam çatlardım :)
Aslında diğer paletlerde de gözüm kalmıştı lakin bir tane palet alacağım için sevgilinin seçimine bıraktım ve o bu paleti beğendi en çok, o yüzden bunu aldım:)


                 Renkler bana göre hem kışlık hem yazlık hem baharlık... Hem smoke eyes yapılır hemde fresh bir makyaj yapılır... Çok kullanışlı bir palet olduğunu düşünüyorum ve sevgiliye seçiminden dolayıda teşekkür ediyorum :)))))


     Renkleri sıralayacak olursam: 
Soldan sağa doğru: Sassy  - Stubborn  -  Selfish   -Sophisticated - Sexy - Serious




 Alttaki sıraya geçelim şimdi:)
Soldan sağa doğru:  Snobby - Stand-offish - Sultry - Seductive - Silly - Sleek


Aralarında en çok sevdiğim renk şu demek isterdim ama diyemiyorum çünkü renklerin hepsi o kadar güzel ki ayrım yapamıyorum :)
     Sassy, stubborn ve stand-offish isimli farları zaman zaman  göz pınarlarıma uyguluyorum.
  Saçlarım kızılken sexy isimli farla kaşlarımı dolduruyordum.Şu an saçımın rengini değiştirdiğim için bazen sultry bazende flormarın 07 numaralı  paletindeki farlarla kaşlarımı dolduruyorum. Kısacası gayet kullanışlı bir palet benim için :)

    Sizin nude tude hakkındaki yorumlarınız nedir?
    Sevgiyle kalın görüşmek üzere ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder