6 Temmuz 2014 Pazar

Şah mat -- Mario Mazzanti # Kitap köşesi 2





Herkese merhaba !
Poliseye- gerilim kitaplarını çok seviyorum bu kitabada büyük umutlarla başlamıştım...Ama sonunda biraz hayal kırıklığına uğradım açıkçası... 
Şimdi diyeceksiniz bu kitap hiç bi güzel değil hiç mi gerilim yok heyecan yok... Güzel ...Başlarda çok heyecan verici oldukça gerilim yüklü... Kitabın sonlarına kadarda bu böyle devam ediyor... Herşey açığa çıktığında ise nasıl yani? diyorsunuz.. 
Olayların çok basit bir sebebe dayanması benim hayal kırıklığına uğramama sebep oldu onun haricinde düşünce, olayların anlatımı ,gerilim çok iyi ama dediğim gibi sonu benim için hüsran bitti...

  Gelelim kitabın arka kapak bilgisine:

Suç psikiyatristi olarak polise destek vermekte olan Claps'in suçluların davranış profilini inceleyerek olası şüphelileri tespit etmek gibi çetin bir görevi vardır. Ancak bu sefer ortadaki cinayet hiç de basit değildir. Karşısında acımasız, kararlı, unutulmak istemeyen ve şehrin korkulu rüyası olmayı amaçlayan bir seri katil vardır. Çözüm hep avuç içinde gibidir ama bir türlü ulaşılamamaktadır, aşılan her bir basamak katilin ininin derinliklerine dalmaktan başka bir işe yaramaz.

"Mario Mazzanti ilk kitabını en lezzetli malzemeleri karıştırarak hazırlamış: Satranç, edebiyat, sinema, opera ve asıl mesleği olan cerrahlık."
Paperblog

"Hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı ve gerçeğin insanın en karanlık hırslarında gizlendiği nefeslerinizi kesecek bir gerilim romanı."
La Feltrinelli

Aranizda bu kitabı okuyan var mı? yorumlarınız nedir?
Sevgiyle kalın görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder