3 Mayıs 2014 Cumartesi

Yves Rocher zeytin yağlı vücut losyonu

Herkese merhaba :)
  Kremlere olan düşkünlüğüm malum :) Bende çeşit çeşit vücut losyonu,body butterı vs denemeyi çok seviyorum :)
Bu sefer ki yves rocher markasına ait.Zeytin yağı,organik shea yağı,organik aleo vera jeli,tatlı badem yağı ve bitkisel gliserin içeriyor. Ayrıca hayvansal bileşen içermediği yazıyor.
     Benim bu vücut losyonu hakkındaki yorumum ise, çok güzel nemlendiriyor ve nemi uzun süre cildinizde hapsediyor saatlerce vücudunuz nemli kalıyor. 
  Çok kuru ciltlerin çok memnun kalacağı bir ürün olduğunu düşünüyorum.Ben gerek duştan sonra gerek yatmadan önce tüm vücuduma , ellerime ve ayaklarıma sürüyorum ve yumuşacık oluyor.
    Yapısı ne çok sıvı nede çok katı tabiri caizse tam bir puding kıvamında :)Kokusu da belirgin bir zeytinyağı kokusuna sahip.Ama ben kokusundan çok memnun kalmadım yani ben daha soft daha çiçeksi yada parfümsü kokuları sevdiğim için bana hitap etmedi. Aranızda kokusunu seven vardır elbet :)

     Ben internetten sipariş vermiştim diğer çeşitleri stokta yoktu o yüzden bunu denemek istedim. Elimdeki stokları erittiğimde diğer kokularınıda denemek istiyorum.

     Aranızda kullanıp memnun kalan yada memnun kalmayan var mı ? 
     Sevgiyle kalın görüşmek üzere... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder