13 Mayıs 2014 Salı

Bende mimlendim :)


Herkese merhaba :) 
Bende bir mimle karşınızdayım :)
Umut hikayem bloğunun güzel sahibi şeyma benide mimlemiş ve bende seve seve sorulara cevap verdim :)


  • Siz hiç gerçek aşk nedir bildiniz mi ?
    Evet tabi ki 3 senedir gerçek aşkı yakaladığımı düşünüyorum.
  • Siz hiç acı çektiniz mi ? 
    Acı çekmeyen tek bir insan gösterin  de görelim :)
  • Siz hiç insanların taa gözlerinin içine baktınız mı ?
Ben çok fazla insanların gözlerinin içine bakamam.Çok sinirlendiğimde ve kızdığımda bakarım  ben sustum gözlerim konuşsun sinirimi anla misali yada normal zamanda çok nadir bakarım :) 

  • Siz hiç salıncakta sallanıp bulutları yakalamaya çalıştınız mı ?
   Oo ooh küçükken hep yarışırdım yanımda sallananlarla bulutlara ben yaklaştım senden daha hızlı sallandım seni geçtim bulutlara ayaklarım değecek baaakk ... 
   Ve gümmm ...
Bulutları yakalamaktan vazgeçtim onlar beni yakalasın :)))

  • Siz hiç ayağınız takılıp düştüğünüzde bayılana kadar güldünüz mü ?
 Sadece kendim düştüğümde değil ki yaşlılar hariç kim düşerse düşsün beni bir gülme alır. Gerçi düşmeyede gerek yok takılsa bile benim gülme krizine yakalanmam için sebeptir bazen karnıma ağrılar giriyor gülerken :)


  • Siz hiç parmak yarışı yaptınız mı ?
Evet yaptım hep yeniliyorum :)

  • Siz hiç kafanızı su dolu bir kovaya koyup nefesinizi ne kadar tutabildiğinize baktınız mı ?
Balıkmıyım ben :) 

  • Siz hiç ruh çağırdınız mı ?
    Çağırmadım ama çağırmayı düşünmüştük sonra hepimiz yusuf yusuf vazgeçtik :)Bizden uzak dursunlar kalpten giderim valla... 

  • Siz altın günü yaptınız mı ?
Bana göre değil valla yok istemem altın günü falan :)
  • Siz hiç pamuk şeker yerken elinize yüzünüze bulaştırdınız mı ?
Evveeett :) Birde elma şekeri yerken görün beni köpek yalasa suratımı doyar yani  :/

  • Siz hiç bir gece yarısı uyanıp sevdiğiniz birinin nefesini dinlediniz mi ?
Evet dinledim. Ama çoğu zaman nefesten ziyade dinlediğim horultu oluyor ... :)
  • Siz hiç saatlerce köpük banyosu yaptınız mı ?
Küvetim yok ki yapayım :) Ama olsa yaparım yani oh gel keyfim gel :)

  • Siz hiç çimlerin üstünde çıplak ayak yürüme keyfini yaşadınız mı ?
Hayır... Ya ayağımı böcek ısırırsa? Ya ayağıma bir şey batarsa.. 

  • Siz hiç yağmur altında çılgınca koştunuz mu ?
Evet:) Saçlarım bozulmasın makyajım akmasın çok çirkin olurum sonra :)
  • Siz hiç bir günü hayıflanmadan geçirdiniz mi ?
   Ah ah keşkee..

  • Siz hiç sesiniz kötü olsa bile bir şarkıyı bağıra bağıra söylediniz mi ?
Evet :) Ama tek başımayken tabiki :)

  •   Siz hiç kendi takımınız yense bile karşı takıma alay etmeden medenice tebrik ettiniz mi ?
Evet ettim tabiki..
  • Siz hiç yardımlaştınız mı ?
Yardımlaştım tabiki..


  • Siz hiç saatlerce beklemenize rağmen acelesi olduğu her halinden belli birine yerinizi verdiniz mi ?
Benim acelem olmadığı zamanlar yerimi verdim evet ama benim acelem olduğu zaman kimse bana yerini vermedi :(

  • Siz hiç etraf "ne der ?" diye düşünmeden bir kez rahatça hareket ettiniz mi? 
Hımm bi düşüneyim ... Evet evet:)

  • Siz hiç gönlünüzce yaşayabildiniz mi ?
Ara sıra bazı bazı :)


Beni takip eden ve bloğu olan herkesi bende mimliyorum kolay gelsin :)
  Sevgiyle kalın görüşmek üzere:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder