14 Mayıs 2014 Çarşamba

AVENE CLEANANCE lotion purifiante matifiante ( arindırıcı ve matlaştırıcı losyon )


Herkese merhaba !
   Markozi alışverişimden aldığım ve severek kullandığım bi ürün olan matlaştırıcı bu losyondan fazlasıyla memnun kaldım...
   Önceden yağlı bir cilde sahiptim ama uzun bir süredir karma bir cilde sahibim.Her zaman olmasa da bazı dönemlerde t bölgem ve burnumun üstünde yağlanma oluşuyor. Bu ürünü de görünce işime yaracak mı düşüncesiyle denemek istemiştim.
    

Ürünün özellikleri:
Yüksek oranda avene termal suyu içeren cleanance losyon özellikli aktif içeriklere sahiptir.2 fazdan oluşmaktadır.
Cildi arındırır, ölü hücreleri ve kusurları yok eder, bal kabağı çekirdeği özü ile sebum salgılanmasını düzenler. İçindeki silikatlarla fazla sebumu emer ve cildi sıkılaştırır. Anti-enflamatuar özellikli çinko glukonat, keratolitik etkili salisilik asit içerir. Bileşimindeki %10 oranındaki alkol ile cildi tahriş etmeden arındırır ve sıkılaştırır.


Ürün çalkalanarak kullanılıyor.
   Ben kullandığım süre boyunca cildimde kaşınma yanma yada alerjik hiç bir durumla karşılaşmadım.
   Sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez kullandım ve yüzümde parlayan yerler artık parlamıyor.Matlaştırıcı losyon olarak geçiyor lakin cildinizi mat donuk bir hale getirmiyor.Yaptığı işlem cildinizde parlayan  ellediğinizde bile elinize yağ gelen o durumdan sizi kurtarıp  normal bir cilde kavuşturuyor sizi.Yüzünüz canlı ama yağdan uzak oluyor :)
     Ben çok sevdim bu ürünü.Böyle bir sorunu olanlara tavsiye ederim.
   Aranızda kullanan var mı ? Sizin yorumunuz nedir?
Sevgiyle kalın görüşmek üzere.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder