25 Nisan 2014 Cuma

BIODERMA HYDRABIO TONİK



Herkese merhaba :)

Bugün ki konuğumuz bioderma hydrabio tonik:) Her ne kadar ben bu toniği kullanıp bitirmiş olsamda yazısını yazmak bugüne kısmetmiş :)
Çünkü baya zaman geçti ve ben bu ürün ve bi kaç ürün hakkındaki yorumlarımı allahtan not etmişim diyorum:) Yoksa bu üşengeçlikle vay benim halime hangi birini aklımda tutardım :) 
   Neyse konuya dönecek olursak bioderma bu tonik için ne demiş önce ona bakalım :)
     
 Bioderma hydrabio tonik nemsiz ciltler için canlılık ve parlaklık veren nemlendirici tonik losyondur.
    Özellikleri:
Hyrabio tonik aquagenium patenti içeren ilk nemlendirici tonik ürünüdür.Bu patentli biyolojik kompleks cildin su tutma kapasitesinin artırılmasına yardımcı olur.Ürün uzun süreli nemlendirme etkisi ile cildi rahatlatır cildin esneklik ve parlaklığının yeniden kazandırılmasına destek olur.
Hafif dokusu sayesinde  ferahlık hissi uyandırır.Mükemmel göz çevresi ve cilt toleransına sahiptir.Komedonejik değildir.

   
       Gelelim benim yorumuma; yaptığı işlev sadece cildin nemli görünmesini sağlıyor. Cilt nemli olduğu için cildiniz parlak duruyor. 
    Ağır bir tonik istemeyenler için güzel bir alternatif diye düşünüyorum.
Formülü su gibi çok hafif. Cildinizde yakma yada gerilme hissi yaratmıyor. Aksine ferahlık ve yumuşaklık veriyor.
     Benim sevdiğim ve beğendiğim bir ürün oldu böyle hafif bir tonik kullanmak isteyenlere öneririm.
Aranızda bu ürünü kullanan var mı? Sizin yorumunuz nedir ?
    Sevgiyle kalın görüşmek üzere.... :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder