23 Nisan 2014 Çarşamba

BeeBeauty coconut & vanilla body lotion

Herkese merhaba :)
  Bugün çok severek kullandığım ve bitmek üzere olan bu vücut losyonundan bahsetmek istiyorum.
     Hindistan cevizi ve vanilyanın birlikte uyumu o kadar güzel bir kokuyu çıkarmış ki ortaya adeta misler gibi bebeğimsi hafif soft bir kokuyla teninizde birleşiyor :) 
      Ben bu losyonu o kadar çok severek kullanıyorum ki kokusu adete beni benden alıyor :) Bir koku bu kadar mı abartılır bu kadar mı sevilir diyorsanız  gördüğünüz yerde muhakkak bir kere koklamanızı öneririm :)



    Yapısına gelecek olursak  görüldüğü gibi çok sıvı bir yapıya sahip değil normal losyonlardan biraz daha kıvamlı bir yapıda. Ama gayet çabuk emiliyor ve uzun süre cildin nemli kalmasını sağlıyor... Kokusuna zaten diyecek bir şey yok ve uzun sürede kokusu teninizde kalıyor.
      Benim favorilerimin arasına çoktan girdi bile tekrardan dolabımda yerini alacak :)
Lakin şunu da söylemeliyim kötü bir ambalaja sahip çünkü çok ince bir plastiği var bu şişenin... Ve sonlara doğru losyona ulaşmak için sıktığımda çat diye çatladı :) Daha doğrusu kırıldı desem yeridir :) Neyse bu kadar kusur kadı kızında da olur diyelim lafı uzatmayalım :)
     Merak edenler için bee beauty hayvanlar üzerinde test yapmıyor...
    Sevgiyle kalın görüşmek üzere... :)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder