5 Mart 2014 Çarşamba

DIRTY WORKS BODY BUTTER


       Herkese merhaba:)
Bu şirin ambalajın sevimliliğine kapılıp aldığım bu body butterdan  konusma zamanı geldi de geçiyor zira bunu bitireli çook uzun zaman oldu :) 
   Her zaman ki gibi üşengeçliğim bana galip geldi :)
Neyse  görüldüğü gibi bu şirin ambalaj herkesin ilgisini çekecek güzellikte dimi :)
    
          Yapısı görüldüğü gibi çok yoğun.Yapısı yoğun olduğu gibi nemlendirmeside oldukça yoğun. Elinizi yıkasanız bile nemliliğini hissedebiliyorsunuz.Ama emilmesi biraz zaman alıyor... 


            Kokusuna gelecek olursak çok tanıdık bir kokusu var lakin çıkaramadım. Tarifte edemiyorum. Ama herkesin seveceği bir kokuya sahip olduğunu düşünmüyorum. Bana çok ağır ve yoğun geldi açıkçası kokusunu sevmedim bana hiç hitap etmiyor.
            Aranızda kullanan arkadaşlar varsa sizinde yorumlarınızı bekliyorum :)
Sevgiyle kalın görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder