28 Ocak 2014 Salı

CLINIQUE ALL ABOUT EYES

Herkese merhaba:)
  Merak ettiğim fakat fiyatının çok fazla olmasından dolayı  almayı düşünmediğim bir krem olan all about eyes clinique alışverişimde 150 tl ve üzeri siparişlerde hediye seti kampanyası yapmıştı ve bende bu şekilde sahip oldum bu kreme.
   Ürün deneme boyu ve 7 ml. Az gibi dursada bana 1.5 aydan fazla gitti.
Ürünün vaadlerine gelirsek:
    Hafif formüllü göz bakım kremi, gözaltı morluk ve şişliklerini ortadan kaldırarak daha aydınlık görünüm sağlar. Göz makyajının kalıcılığını arttırarak, ince çizgi onarımı yapar. Oftalmoloji testinden geçmiştir.

   



Ürün dediği gibi çok hafif bir formüle sahip. İncecik bir yapısı var. Sürüldüğünde hoş bir his yaratıyor.Sanki silikonumsu bir şeyler sürmüşünüzde yumuşacık ve pürüzsüz olmuş gibi hissediyorsunuz.

    Bir çok kişinin hoşuna gitmeyebilir bu durum ama benim hoşuma gitti açıkçası :) 
    Göz altlarınız aşırı kuruysa çok memnun kalacağınız bir krem olmayacaktır. Lakin normal yada yağlı bir cilde sahipseniz verdiği nem size yetecektir.
     Göz altı morluklarım çok fazla yok o yüzden bir fark göremedim morluklar hakkında bir şey söyleyemeyeceğim, lakin şişkinlikleri geçirdiği bir gerçek:)
    Sabah kalktığımda gözaltlarım şiş olmadı ve göz altlarımda aydınlık bir görünüm vardı.
   Kısacası memnun olduğum bir ürün oldu tekrar kullanmak isterdim ama 15 ml'lik fiyatının 105 tl olduğunu düşünürsek benim özellikle alacağım bir ürün değil açıkçası...
      İnşallah bir kez daha kampanyaya denk gelirim ve kullanırım diyorum :)
     Sevgiyle kalın görüşmek üzere:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder