23 Aralık 2013 Pazartesi

The Balm Mary Lou Manizer aydınlatıcı



 Herkese merhaba :)
Yine arayı fazla uzattım farkındayım ama bu sıralar sürekli başka işlerle uğraşıyorum :)
Artık yazma vakti geldi dedim ve sırayı mary lou manizera bıraktım:)
      Bir çok blogta gördüğüm ve almak için yanıp tutuştuğum bi aydınlatıcıydı kendisi ve 5 aydır nerdeyse her gün kullanıyorum :)  Ama o kadar büyük bir ürün ki kullan kullan bitmiyor :) Seneler geçse bitmez :)
Bakın işte bende bu kadar çukurlaştırabildim :))) E 8.5 g anca yani :)
   Rengi çok tatlı bi şampanya rengi.Ve oldukça pigmentli. Kalıcılığıda çok iyi.
  Ben aydınlatıcıyı  elmacık kemiklerimin üstüne, burnumun ucuna ve göz pınarlarıma sürüyorum.
     Bazende far gibi uyguluyorum. Bu şekildede güzel sonuçlar veriyor.
   Burada gratis olmadığı için internetten sipariş vererek 35 tl ye almıştım. Lakin normal fiyatı 40 tl iken gratisin sık sık yaptığı indirimleri ile çok daha uygun bir fiyata alabilirsiniz .

       Sonuç olarak çok severek kullandığım bu aydınlatıcı benim en sevdiğim ürün oldu :)

     Sevgiyle kalın görüşmek üzere... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder