28 Aralık 2013 Cumartesi

Clinique liquid facial soap mild yüz temizleme jeli



Herkese merhaba :)
Uzun süredir kullandığım ve bitirmek üzere olduğum clinique  liguid facial soap mild hakkında konuşmanın zamanı geldi de geçiyor sanırım :)  (fotoğrafta dolu durduğuna bakmayın kullanmaya başladığım zaman çekmiştim ).
     Clinique 'in online sitesinden 2 set sipariş vermiştim ,birinci seti kullanıyorum ve fazlasıyla fikir sahibi oldum setin içindeki ürünler hakkında...
 Birinci adım olan bu yüz temizleme jeli renksiz ve jel kıvamında... Hafif bir kokusu var ama rahatsız edecek bir kokuya sahip değil.
   50 ml   olmasına rağmen uzun süredir kullanıyorum çünkü gerçekten ufak bir nokta tüm yüzü temizlemeye yetiyor. Yüzümü yıkadıktan sonra hiç bir şekilde gerginlik ve hassasiyetle karşılaşmadım.  
  Bu benim için önemli bir şey çünkü yüzümü yıkadıktan sonra gerim gerim gerilen bir cilt kadar rahatsız edici bir şey yoktur :) 
     Benim severek kullandığım bir yüz temizleme jeli oldu kendisi.Tekrardan şans vereceğim ürünlerin yerini çoktan aldı bile....
    Aranızda kullanan arkadaşlar var mı? Sizin fikriniz nedir? 


      Sevgiyle kalın görüşmek üzere.... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder