2 Aralık 2013 Pazartesi

CLINIQUE " BASHFUL PLUM" ALLIK



Uzun bir aradan sonra herkese merhaba ! :)
Bir süredir yazı yazmıyordum bana bu süre oldukça uzun geldi:)
Artık havaların kasvetinden mi yoksa üşengeçlikten mi bilmem yazı yazmak içimden gelmemişti :)  Bir daha bu kadar ara vermek yok :)
    Bu sefer ki yazım clinique 'in allığı üzerine olacak :)
Clinique online alışverişimde verilen setin içinden çıkmıştı bu allık.
   3.1 gr benim için oldukça uzun süre gidecek.
 İçinde çok hafif simleri var.Yüze sürüldügünde çok fazla belli olmuyor. Ben simli parıltılı allıkları sevmem ama bu allıktaki simler beni rahatsız etmedi .



Şeftali tonlarında güzel bir allık bileğimde göreceğiniz gibi çok tatlı bir rengi var.Buğday tenliyim ve bu rengi kendime çok yakıştırdım ve nedense bu rengi sonbahar ve kış ayına daha uygun buldum.Aşağıdaki fotoğrafta daha açık çıkmış rengi ama yukarıdaki fotoğrafta daha net  görebilirsiniz.
Aranızda bu allığa sahip olan var mı ? Siz ne düşünüyorsunuz ? 
Sevgiyle kalın görüşmek üzere 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder