5 Kasım 2013 Salı

Beauty Formulas Fresh breath ağız spreyi

Herkese merhaba! :)
Her zaman derim ağız bakımı önemlidir diye. Bu yüzden kullandığım ürünleri elimden geldiğince göstermek istiyorum.
    İnsanın önce kendisine sonrada karşısındaki insana saygısı olmalıdır.Bu yüzden dişlerine,nefes kokusuna dikkat etmeli ve gereken önemi göstermelidir.
   Yoksa kimse etrafında soğan, sarımsak yada kötü kokan bir nefes istemez...
Dişlerimi fırçalayıp ağız çalkalama suyuyla ağzımı çalkaladıktan sonra güzel bir ferahlık ve temizlik oluyor tamam.... Ama sonra o ferah his gidiyor ve bende gün içinde zaman zaman ağız spreyi kullanıyorum.
   Beauty formulas markasına ait bu ağız spreyi 25ml  boyutunda ve şekersiz.
Nane aromalı.Ama biraz fazla keskin... Nane aromalı olmasına rağmen pek sevmedim tadını biraz acımsı sanki...
   Önerebileceğiniz, ben kullanıyorum çok memnunum dediğiniz bir marka varsa yorumlarınızı bekliyorum :)
                Sevgiyle kalın,mutlu günler ... ! :)
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder