6 Ekim 2013 Pazar

LOREAL ÜÇ ETKİLİ CİLT DÜZGÜNLEŞTİRİCİ TEMİZLEME JELİ

 Herkese merhaba :)
20 gündür kullandığım yüz yıkama jeli için yeterince fikir sahibi olduğumu düşünüyorum :)Zaten yarısı bitti bile(ürün 150 ml)bu yüzden tüpün dibini görmeden yazısını yazayım dedim malum bu üşengeçlikle yoksa ne zaman yazardım bilmem :)))
     
Gelelim yüz yıkama jelinin vaad ettiklerine :)

  • Cildi arındırır
  • Gözenekleri temizler
  • Cildi tazeler 
  • Sabun içermez

             Normal ve karma ciltler için.

             Ürünün yapısı yukarıda gördüğünüz gibi şeffaf ve jel kıvamında.Mentollu bir kokusu var.Cildinize sürdüğünüzde acayip bi rahatlama hissediyorsunuz cildinize güzel bir serinlik geliyor sanki yüzünüz derin bir nefes alıyormuş gibi oluyor :)   
            Ben verdiği hissi çok sevdim yıkadıktan sonra yüzünüz gerim gerim gerilmiyor yüzü kurutmuyor ama yinede dönem dönem hafif bir nemlendirici sürme ihtiyacı hissedebilirsiniz.
           Kullandığım süre içinde gayet memnun kaldım ve herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Merak edenlere kullanmak isteyenlere tavsiye ederim:)
      Sevgiyle kalın görüşmek üzere :)

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder