16 Ekim 2013 Çarşamba

LOREAL TRIPLE ACTIVE FRESH normal ve karma ciltler için nemlendirici krem

 Herkese merhaba :)
Loreal triple active fresh isimli kremi ağustos ayından beri kullanıyorum.Normal ve karma ciltler için jel krem formunda bir krem.Yoğun bir parfüm kokusuna sahip.Ama ben buna rağmen kokusundan hiç bir şekilde rahatsızlık duymadım çok hoş bir kokusu var hafiften limon kokusunuda alabilirsiniz:) Kozmetik ürünlerinde parfüm kokusundan rahatsız olan arkadaşlarımız için biraz can sıkıcı olabilir bu durum.
     Fotoğrafta gördüğünüz gibi hafif yapılı açık yeşil renge sahip.Cilt tarafından kolayca emiliyor ve yapış yapış bir his bırakmıyor.Bazı arkadaşlarda bir kaç saat sonra parlama yapmış ama bende parlama yapmadı.Hafif yapılı bir krem olduğu için gündüz kullanmayı tercih ettim makyaj altına da uygulamama rağmen her hangi bir sorunla karşılaşmadım. Gayet memnun kaldığım bir krem oldu.

 Kış ayları için nemlendirmesi yeterli gelmeyebilir lakin diğer zamanlarda kullanırsanız sizinde memnun kalacağınız bir krem. Aranızda kullanıp memnun kalan yada memnun kalmayan arkadaşlar var mı ? Yorumlarınız nelerdir?
Sevgiyle kalın görüşmek üzere ... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder