26 Ekim 2013 Cumartesi

LİSTERİNE NANE AROMALI


Herkese merhaba :)
Diş bakımı önemli olduğu için kullandığım ağız çalkalama suyunada yer versem iyi olur diye düşündüm:)
  Şu an neden diğer ağız çalkalama sularının yazısını yazmadım diye düşünmekten kendimi alamıyorum:)
 Neyse onlar bitti çoktan çöpün dibini gördüler:) Artık bundan sonrakilerin yazısını yazarım:)
   
    Gelelim listerine:)
Diş fırçalamadan sonra kalan plağı  %70 e kadar azaltığı klinik olarak kanıtlanmış.
  Şu an kullandığım 95 ml lik olan küçük şişesi.Diğer kullandığım listerine nane aromalı-hafif tat olanıydı.
   Hafif tat diyor ya hani hiç aldırmayın o lafa ağzının içini cayır cayır yakıyordu. Gözlerimden yaşlar akıyordu.  
   O yüzden nane aromalısını alırken küçük boyunu tercih ettim. Ama hiç düşündüğüm gibi acı çıkmadı. Ağzınızı çalkalarken bi ferahlık veriyor. Tadıysa öyle acı değil, tamam hafif bi burukluk hissediyorsunuz ama e olucak o kadar:) 
     Ben nane aromalısından geyet memnun kaldım. Listerinin diğer çeşitlerinide deneyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder