19 Ekim 2013 Cumartesi

BİOXİNİN %2 DERİ SPREYİ


Herkese merhaba !
Saçlarım çok fazla dökülmeye başlayınca doktora gitmeye karar verdim ki kolay kolay doktora çıkmam ben sebep ne olursa olsun.
  Ama saçlarım duşta,duş sonrasında ve gün içinde aşırı dökülünce doktor zamanı dedim :)
   Bir kaç tane test sonrası doktor bana bioxinin % 2 deri spreyini önerdi.
    Sprey, kelliğin uzun süreli tedavisinde,saç dökülmesinin önlenmesinde ve saç büyümesinin uyarılmasında kullanılıyor.
  Uygulama metodu; saç dökülmesinin olduğu bölgeye bir kez püskürtüp parmaklarımızla masaj yapıyoruz.Bu işlemi 5 kez tekrarlıyoruz.Bölgenin büyüklüğü ne olursa olsun 5 püskürtmeyi (1ml) aşmamalıyız.

     Bir şişe 30 günlük kullanım dozu içeriyor. Fakat ben bazı günler kullanmayı unuttum bazı günler ise saçıma bakım yaptığım için kullanmadım.Buna rağmen saç dökülmemde azalma oldu. Tamamen durmadı fakat gözle görülür bir azalma var...

  Kullanmaya başlayalı 1 ay oldu 1. şişem bitmek üzere. Elimde bir şişe daha var... Bir süre sonra kontrole çıkıp 2. şişeyi kullanmaya başlayacağım...
       Bioxininden memnun kaldım ama sizde saç dökülmesi yaşıyorsanız önce doktora çıkın ve onun önerdiği ilaçları yada ürünleri kullanın... Bu yazıyı yazıp yazmamakta kararsız kaldım fakat benim gibi kullanan arkadaşlar varsa yada kullanmaya yeni başlayan arkadaşlar varsa en azından fikir olur diye yorumumu belirtmek istedim.
      Aranızda bioxinin kullanan var mı? 

2 yorum:

  1. bende yeni başladım umarım faydalı olur

    YanıtlaSil